Pregled bibliografske jedinice broj: 235141
Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole
Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole // Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole : zbornik radova 2. stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: IGSA : Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2001. str. 9 - 27 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 235141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole
(The role of textbooks in mathematics teaching and education of students in elementary and secondary schools)
Autori
Kadum, Vladimir ; Ljubković, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole : zbornik radova 2. stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
/ Kadum, Vladimir - Pula : IGSA : Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2001, 9 - 27
ISBN
953-6788-07-1
Skup
2. Stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 11.10.2001. - 13.10.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
udžbenik; nastavno sredstvo; matematički udžbenik; teorija udžbenika; učenik i udžbenik; učitelj i udžbenik; radni udžbenik; programirani udžbenik; udžbenik i matematičko mišljenje; udžbenik i motivacija za rad
(textbook; teaching equipment; mathematics textbook; theory of textbooks; student and textbook; teacher and zextbook; textbook and mathematics opinions; textbook and motivation to work)
Sažetak
Nakon definiranja pojma udžbenika ukazuje se na nedostatke i probleme u našim matematičkim udžbenicima, u njihovoj metodičkoj struktuiranosti i prilagodljivosti učenicima. Iznose se spoznaja da matematički udžbenik u našoj nastavnoj praksi imaju veoma suženu ulogu, da se učenicima njima služe uglavnom kao zbirkom zadataka, a nastavnicima je orijentacija dubine i širine gradiva koju moraju realizirati. Navode se kriteriji (zahtjevi) koji se postavljaju na udžbenik radi otklanjanja nedostataka. razlike u pristupu obrade istih nastavnih sadržaja dana je na primjeru nastavne teme (jedinice) iracionalne jednadžbe.
Izvorni jezik
Hrvatski