Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 235141

Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole


Kadum, Vladimir; Ljubković, Joško
Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole // Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole : zbornik radova 2. stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: IGSA : Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2001. str. 9 - 27 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 235141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole
(The role of textbooks in mathematics teaching and education of students in elementary and secondary schools)

Autori
Kadum, Vladimir ; Ljubković, Joško

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole : zbornik radova 2. stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi / Kadum, Vladimir - Pula : IGSA : Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2001, 9 - 27

ISBN
953-6788-07-1

Skup
2. Stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 11.10.2001. - 13.10.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
udžbenik; nastavno sredstvo; matematički udžbenik; teorija udžbenika; učenik i udžbenik; učitelj i udžbenik; radni udžbenik; programirani udžbenik; udžbenik i matematičko mišljenje; udžbenik i motivacija za rad
(textbook; teaching equipment; mathematics textbook; theory of textbooks; student and textbook; teacher and zextbook; textbook and mathematics opinions; textbook and motivation to work)

Sažetak
Nakon definiranja pojma udžbenika ukazuje se na nedostatke i probleme u našim matematičkim udžbenicima, u njihovoj metodičkoj struktuiranosti i prilagodljivosti učenicima. Iznose se spoznaja da matematički udžbenik u našoj nastavnoj praksi imaju veoma suženu ulogu, da se učenicima njima služe uglavnom kao zbirkom zadataka, a nastavnicima je orijentacija dubine i širine gradiva koju moraju realizirati. Navode se kriteriji (zahtjevi) koji se postavljaju na udžbenik radi otklanjanja nedostataka. razlike u pristupu obrade istih nastavnih sadržaja dana je na primjeru nastavne teme (jedinice) iracionalne jednadžbe.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Joško Ljubković (autor)

Avatar Url Vladimir Kadum (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kadum, Vladimir; Ljubković, Joško
Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole // Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole : zbornik radova 2. stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: IGSA : Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2001. str. 9 - 27 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Kadum, V. & Ljubković, J. (2001) Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole. U: Kadum, V. (ur.)Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole : zbornik radova 2. stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi.
@article{article, author = {Kadum, Vladimir and Ljubkovi\'{c}, Jo\v{s}ko}, editor = {Kadum, V.}, year = {2001}, pages = {9 - 27}, keywords = {ud\v{z}benik, nastavno sredstvo, matemati\v{c}ki ud\v{z}benik, teorija ud\v{z}benika, u\v{c}enik i ud\v{z}benik, u\v{c}itelj i ud\v{z}benik, radni ud\v{z}benik, programirani ud\v{z}benik, ud\v{z}benik i matemati\v{c}ko mi\v{s}ljenje, ud\v{z}benik i motivacija za rad}, isbn = {953-6788-07-1}, title = {Uloga ud\v{z}benika u matemati\v{c}kom odgajanju i obrazovanju u\v{c}enika osnovne i srednje \v{s}kole}, keyword = {ud\v{z}benik, nastavno sredstvo, matemati\v{c}ki ud\v{z}benik, teorija ud\v{z}benika, u\v{c}enik i ud\v{z}benik, u\v{c}itelj i ud\v{z}benik, radni ud\v{z}benik, programirani ud\v{z}benik, ud\v{z}benik i matemati\v{c}ko mi\v{s}ljenje, ud\v{z}benik i motivacija za rad}, publisher = {IGSA : Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo, Podru\v{z}nica Istra}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kadum, Vladimir and Ljubkovi\'{c}, Jo\v{s}ko}, editor = {Kadum, V.}, year = {2001}, pages = {9 - 27}, keywords = {textbook, teaching equipment, mathematics textbook, theory of textbooks, student and textbook, teacher and zextbook, textbook and mathematics opinions, textbook and motivation to work}, isbn = {953-6788-07-1}, title = {The role of textbooks in mathematics teaching and education of students in elementary and secondary schools}, keyword = {textbook, teaching equipment, mathematics textbook, theory of textbooks, student and textbook, teacher and zextbook, textbook and mathematics opinions, textbook and motivation to work}, publisher = {IGSA : Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo, Podru\v{z}nica Istra}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font