Pregled bibliografske jedinice broj: 235139
Učenje putem rješavanja problema : samostalan i efikasan oblik rada u nastavi
Učenje putem rješavanja problema : samostalan i efikasan oblik rada u nastavi // Utjecaj rješavanja problema na obrazovni učinak u nastavi matematike : zbornik radova / Krpan, Vladimir (ur.).
Pula: Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra : IGSA, 1999. str. 9 - 27 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 235139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje putem rješavanja problema : samostalan i efikasan oblik rada u nastavi
(Learning through problem solving : independent and efficient work in teaching mathematics)
Autori
Kadum, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Utjecaj rješavanja problema na obrazovni učinak u nastavi matematike : zbornik radova
/ Krpan, Vladimir - Pula : Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra : IGSA, 1999, 9 - 27
ISBN
953-6788-00-4 (IGSA)
Skup
Stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 30.09.1999. - 02.10.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
učenje; rješavanje problema; samostalnost; efikasnost; oblik rada; nastava matematike
(learning; problem solving; independence; efficiency; type of woek; teaching; mathematics)
Sažetak
Autor u radu govori o učenju rješavanjem problemskih zadataka u elementarnoj nastavi matematike. Ističe da je takvo učenje oblik samostalnog i stvaralačkog rada u nastavi matematike. U tekstu autor navodi nekoliko problemskih zadataka i pokazuje ako se oni mogu rješavati primjenom različitih metoda, tj. daje nekoliko načina njihova rješenja. Na kraju daje nekoliko (20) zadataka za rad u radionici.
Izvorni jezik
Hrvatski