Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 234675

Perspektiva : udžbenik za studij arhitekture i dizajna


Kurilj, Paula; Sudeta, Nikoleta; Šimić, Marija
Perspektiva : udžbenik za studij arhitekture i dizajna / Karač, Zlatko (ur.).
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2005


CROSBI ID: 234675 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Perspektiva : udžbenik za studij arhitekture i dizajna
(Perspective)

Autori
Kurilj, Paula ; Sudeta, Nikoleta ; Šimić, Marija

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Golden marketing - Tehnička knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2005

Stranica
95

ISBN
953-212-238-9

Ključne riječi
centralno projiciranje; os pogleda; horizont; glavna točka
(central projection; line of sight; horizon; centre of vision)

Sažetak
Osnovni pojmovi centralnog projiciranja. Konstrukcije perspektivnih slika. Perspektiva kružnica. Perspektiva s nagnutom osi pogleda. Osnove fotogrametrije. Konstrukcija sjena. Zrcalne slike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Arhitektonski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Kurilj, Paula; Sudeta, Nikoleta; Šimić, Marija
Perspektiva : udžbenik za studij arhitekture i dizajna / Karač, Zlatko (ur.).
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2005
Karač, Z. (ur.) (2005) Perspektiva : udžbenik za studij arhitekture i dizajna. Zagreb. Golden marketing - Tehnička knjiga.
@unknown{unknown, author = {Kurilj, Paula and Sudeta, Nikoleta and \v{S}imi\'{c}, Marija}, editor = {Kara\v{c}, Z.}, year = {2005}, pages = {95}, keywords = {centralno projiciranje, os pogleda, horizont, glavna to\v{c}ka}, isbn = {953-212-238-9}, title = {Perspektiva : ud\v{z}benik za studij arhitekture i dizajna}, keyword = {centralno projiciranje, os pogleda, horizont, glavna to\v{c}ka}, publisher = {Golden marketing - Tehni\v{c}ka knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Kurilj, Paula and Sudeta, Nikoleta and \v{S}imi\'{c}, Marija}, editor = {Kara\v{c}, Z.}, year = {2005}, pages = {95}, keywords = {central projection, line of sight, horizon, centre of vision}, isbn = {953-212-238-9}, title = {Perspective}, keyword = {central projection, line of sight, horizon, centre of vision}, publisher = {Golden marketing - Tehni\v{c}ka knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font