Pregled bibliografske jedinice broj: 234640
Spotovi i glasovi: usporedba televizijskog oglašavanja stranaka u izbornim kampanjama 2003. i 1995. u Hrvatskoj
Spotovi i glasovi: usporedba televizijskog oglašavanja stranaka u izbornim kampanjama 2003. i 1995. u Hrvatskoj // Izbori i konsolidacija demokracije u Hrvatskoj / Čular, Goran (ur.).
Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 37-122
CROSBI ID: 234640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Spotovi i glasovi: usporedba televizijskog oglašavanja stranaka u izbornim kampanjama 2003. i 1995. u Hrvatskoj
(Spots and Voices: Comparison of Television Advertising of Parties in 2003 and 1995 Electoral Campaigns in Croatia)
Autori
Lalić, Dražen ; Kunac, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Izbori i konsolidacija demokracije u Hrvatskoj
Urednik/ci
Čular, Goran
Izdavač
Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2005
Raspon stranica
37-122
ISBN
953-6457-33-4
Ključne riječi
Spotovi, glasovi, televizijsko oglašavanje, stranke, izborne kampanje
(Spots, voices, television advertising, parties, electoral campaigns)
Sažetak
Autori u svom radu analiziraju utjecaj televizijskog oglašavanja političkih stranaka i koalicija na birače.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija
POVEZANOST RADA