Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 234214

Individualizacija potrošačke kulture


Tomić-Koludrović, Inga
Individualizacija potrošačke kulture // Socijalna ekologija, 7 (1998), 4; 357-371 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 234214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Individualizacija potrošačke kulture
(Individualization of Consumer Culture)

Autori
Tomić-Koludrović, Inga

Izvornik
Socijalna ekologija (1330-0113) 7 (1998), 4; 357-371

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
individualizacija; potrošačko društvo; proizvodna socijalizacija; potrošačka socijalizacija; identitet; kultura
(individualization; consumer society; production socialization; consumer socialization; identity; culture)

Sažetak
Težište rada je pojmovno-teorijsko objašnjenje potrošačke kulture u suvremenim, postindustrijski moderniziranim društvima. Raščlanjujući starije i novije teorijske doprinose poimanju potrošačke kulture posebno se ističe ekološka refleksija konzumerskog ponašanja kao pomak prema pojmovnoj transformaciji potrošačke kulture. Naime, promjena radne u potrošačku etiku neminovno je pridonijela promjeni značenja potrošnje u ekonomiji, kulturi i svakidašnjem životu, te na taj način i promjeni potrošačke kuture. Premještanjem “ proizvodne” u “ potrošačku” socijalizaciju značaj kulture potrošnje raste do te mjere da ona postaje generator promjena u suvremenim društvima i stoga presudna za njihovo razumijevanje. Simboli potrošačke kulture počinju oblikovati sve društvene odnose i sve više dominirati viđenjem stvarnosti, načinima uspostavljanja identiteta te shvaćanjem svakodnevnog života. Rastuća potrošnja prisiljava, pak, na sve veću međusobnu ovisnost, ali, paradoksalno i na sve veću individualizaciju, pri čemu je svatko prisiljen sve više investirati u svoje osobne izbore.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Inga Tomić-Koludrović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomić-Koludrović, Inga
Individualizacija potrošačke kulture // Socijalna ekologija, 7 (1998), 4; 357-371 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Tomić-Koludrović, I. (1998) Individualizacija potrošačke kulture. Socijalna ekologija, 7 (4), 357-371.
@article{article, author = {Tomi\'{c}-Koludrovi\'{c}, Inga}, year = {1998}, pages = {357-371}, keywords = {individualizacija, potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo, proizvodna socijalizacija, potro\v{s}a\v{c}ka socijalizacija, identitet, kultura}, journal = {Socijalna ekologija}, volume = {7}, number = {4}, issn = {1330-0113}, title = {Individualizacija potro\v{s}a\v{c}ke kulture}, keyword = {individualizacija, potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo, proizvodna socijalizacija, potro\v{s}a\v{c}ka socijalizacija, identitet, kultura} }
@article{article, author = {Tomi\'{c}-Koludrovi\'{c}, Inga}, year = {1998}, pages = {357-371}, keywords = {individualization, consumer society, production socialization, consumer socialization, identity, culture}, journal = {Socijalna ekologija}, volume = {7}, number = {4}, issn = {1330-0113}, title = {Individualization of Consumer Culture}, keyword = {individualization, consumer society, production socialization, consumer socialization, identity, culture} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts
  • Pollution Abstracts
  • Geographical Abstracts
  • FRANCIS database





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font