Pregled bibliografske jedinice broj: 233930
Samostalan rad učenika: Doprinos uspješnijem učenju matematike
Samostalan rad učenika: Doprinos uspješnijem učenju matematike // Škola bez slabih učenika / Stevanović, Marko (ur.)., 2004. str. 608 - 613
CROSBI ID: 233930 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samostalan rad učenika: Doprinos uspješnijem učenju matematike
(Independent pupils work : Contribution to successfull Learning math)
Autori
Kadum, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Škola bez slabih učenika
Urednik/ci
Stevanović, Marko
Grad
Pula
Godina
2004
Raspon stranica
608 - 613
ISBN
953-96140-9-0
Ključne riječi
matematika, nastava matematike, samostalan oblik rada, osposobljavanje za samostalan rad, učenje, rad na tekstu, rad na programiranom materijalu
(Mathematics, teaching of mathematics, independent work, training for independent work, learning, text work, working on a programmed material)
Sažetak
U radu se ističe da samostalan rad učenika može doprinijeti uspješnijem učenju matematičkih sadržaja. S osposobljavanjem učenika za samostalan rad potrebno je započeti što ranije, od samog početka i na svim razinama školovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski