Pregled bibliografske jedinice broj: 23373
Obrazovanje studenata razredne nastave za okoliš: stanje i preporuke
Obrazovanje studenata razredne nastave za okoliš: stanje i preporuke // Znanstveni skup 125 godina poslije / Matas, Mate ; Vrgoc, Hrvoje (ur.).
Petrinja: Visoka uciteljska škola Petrinja i HPKZ, 1999. str. 66-74 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 23373 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovanje studenata razredne nastave za okoliš: stanje i preporuke
(Education students of primary schools for environment: situation and reccomendations)
Autori
Uzelac, Vinka ; Milotić, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Znanstveni skup 125 godina poslije
/ Matas, Mate ; Vrgoc, Hrvoje - Petrinja : Visoka uciteljska škola Petrinja i HPKZ, 1999, 66-74
Skup
Znanstveni skup 125 godina poslije
Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 22.04.1999
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Okoliš; Ekološki odgoj i obrazovanje; Obrazovanje za okoliš buducih ucitelja razredne nastave
(environment; environmental education; Teachers education for environment)
Sažetak
U ovome su radu predstavljeni rezultati istrazivanja u svezi s obrazovanjem za okolis studenata Razredne nastave. Iz analize programskih sadrzaja - nastavnih cjelina i tema za studente tog studija - u ovome radu osobito izdvajamo sljedece: rezultati pokazuju da u nastavnim programima studija Rrazredna nastava ima izravnih i neizravnih orijentacija obrazovanja za okoliš. Predlaze se veca otvorenost navedenog studija koji bi povezao sve razmatrane izravne i neizravne ekološko programske mogucnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija