Pregled bibliografske jedinice broj: 233728
Odgoj i obrazovanje Roma u Hrvatskoj: nove paradigme
Odgoj i obrazovanje Roma u Hrvatskoj: nove paradigme // Napredak (Zagreb), 4. (2005), 455-467 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 233728 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgoj i obrazovanje Roma u Hrvatskoj: nove paradigme
(Education of the Roma in Croatia: New Paradigms)
Autori
Hrvatić, Neven ; Posavec, Koraljka
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 4.
(2005);
455-467
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Odgoj i obrazovanje Roma; stanovanje; marginalizacija; integracija; školski sustav
(education of Roma; housing; marginalisation; integration; school system)
Sažetak
Uvažavajući činjenice kako je praktična (školska) realizacija odgoja i obrazovanja romske djece (tijekom perioda od doseljenja Roma prije više od šest stoljeća do danas), neznatna i obuhvatom i specifičnim nastavnim oblicima, teorijska (znanstvena) eksplikacija skromna, a povezanost načina života (i oblika stanovanja) Roma u uskoj vezi s odnosom prema obrazovanju (školovanju), važnost sustavnog pristupa još je više izražena. Značajan pridonos u ovom području su i rezultati znanstvenoistraživačkog projekta "Lokacije naseljene Romima – stanje i unapređenje razvoja naselja i aspiracije za oblike stanovanja" u kojem segment obrazovanja Roma ima posebnu važnost. U istraživanju su obuhvaćene 43 lokacije naseljene Romima (968 ispitanika) u 10 županija u kojima ima značajniji broj Roma. Za romsku nacionalnu zajednicu u Hrvatskoj presudno je, uz poboljšanje socio-gospodarskog položaja, integriranje u sve segmente društva, ali i neprijeporna potreba očuvanja kulture, tradicije i stila života.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts
- Social Services Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts