Pregled bibliografske jedinice broj: 233715
Razvoj privatnih marki
Razvoj privatnih marki // Suvremena trgovina, 30. (2005), 6; 200 - 202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 233715 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj privatnih marki
(The Development of Private Label Brands)
Autori
Pavlek, Zvonimir
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 30.
(2005), 6;
200 - 202
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
marka; razvoj; prodajni prostor; trgovina
(brand; development; sales space; trade; retail)
Sažetak
Privatne marke, ili marke kojima su vlasnici trgovinske tvrtke, stalno rastu i zauzimaju sve veči udio u ukupnoj prodaji. Razlozi tome su koncentracija trgovine, prodajni prostori velikih površina, internacionalizacija i liberalizacija svjetske trgovine uopće, niže cijene privatnih marki, te jačanje utjecaja prodajnog mjesta na odluke o kupnji. U ovom radu se daje odgovor na pitanje zašto su privatne marke jeftinije i koje su tendencije. Pregledom i usporedbom udjela privatnih marki po pojedinim zemljama vidi se da je Hrvatska još dosta nisko na ljestvici u tom procesu, ali će zbog drugih procesa kojima je izloženo naše tržište uskoro doći na razinu na kojoj su sada srednjeeuropske zemlje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- -