Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 233715

Razvoj privatnih marki


Pavlek, Zvonimir
Razvoj privatnih marki // Suvremena trgovina, 30. (2005), 6; 200 - 202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 233715 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj privatnih marki
(The Development of Private Label Brands)

Autori
Pavlek, Zvonimir

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 30. (2005), 6; 200 - 202

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
marka; razvoj; prodajni prostor; trgovina
(brand; development; sales space; trade; retail)

Sažetak
Privatne marke, ili marke kojima su vlasnici trgovinske tvrtke, stalno rastu i zauzimaju sve veči udio u ukupnoj prodaji. Razlozi tome su koncentracija trgovine, prodajni prostori velikih površina, internacionalizacija i liberalizacija svjetske trgovine uopće, niže cijene privatnih marki, te jačanje utjecaja prodajnog mjesta na odluke o kupnji. U ovom radu se daje odgovor na pitanje zašto su privatne marke jeftinije i koje su tendencije. Pregledom i usporedbom udjela privatnih marki po pojedinim zemljama vidi se da je Hrvatska još dosta nisko na ljestvici u tom procesu, ali će zbog drugih procesa kojima je izloženo naše tržište uskoro doći na razinu na kojoj su sada srednjeeuropske zemlje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010015

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zvonimir Pavlek (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavlek, Zvonimir
Razvoj privatnih marki // Suvremena trgovina, 30. (2005), 6; 200 - 202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Pavlek, Z. (2005) Razvoj privatnih marki. Suvremena trgovina, 30. (6), 200 - 202.
@article{article, author = {Pavlek, Zvonimir}, year = {2005}, pages = {200 - 202}, keywords = {marka, razvoj, prodajni prostor, trgovina}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {30.}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {Razvoj privatnih marki}, keyword = {marka, razvoj, prodajni prostor, trgovina} }
@article{article, author = {Pavlek, Zvonimir}, year = {2005}, pages = {200 - 202}, keywords = {brand, development, sales space, trade, retail}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {30.}, number = {6}, issn = {1330-0180}, title = {The Development of Private Label Brands}, keyword = {brand, development, sales space, trade, retail} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • -





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font