Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 23370

Elementi profesionalne kompetentnosti socijalnih pedagoga


Žižak, Antonija
Elementi profesionalne kompetentnosti socijalnih pedagoga // Kriminologija & socijalna integracija, 5 (1997), 1-2; 1-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 23370 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Elementi profesionalne kompetentnosti socijalnih pedagoga
(Some elements of sociopedagosis professional competence)

Autori
Žižak, Antonija

Izvornik
Kriminologija & socijalna integracija (1330-2604) 5 (1997), 1-2; 1-11

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
socijalni pedagog; elementi profesionalne kompetentnosti
(sociopedagog; elements of professional competence)

Sažetak
Na uzorku od 34 socijalna pedagoga koji rade s djecom i mladima ispitan je trodimenzionalni model profesionalne kompetentnosti socijalnih pedagoga, s ciljem utvrđivanja najznačajnijih elemenata, te kompetentnosti i razlika u procjeni poželjne i stvarno postojeće kompetentnosti. Pri tome se pošlo od pretpostavke da postoji statistički značajna razlika u procjeni generalno poželjne i stvarne osobne profesionalne kompetentnosti. Primjenjen je Upitnik o znanjima, vještinama i osobinama socijalnih pedagoga kojima se pokušalo operacionalizirati teorijsku postavku da profesionalna kompetentnost socijlnih pedagpga uključjue tri generalna elementa � teorijska znanja, stručne vještine, te osobne potencijale, osobine i talente. Za dobivene rezultate izračunate su aritmetičke sredine poželjne i stvarne kompetentnosti, te je s t-tetsom testirana hipoteza o postojanju statistički značajnih razlika između ovih dviju procjena. Temeljem dobivenih rezultata konstatiralo se da postoji statistički značajna razlika između generalno poželjne i stvarne osobne profesionalne kompetentnosti na području teorijskih znanja i profesionalnih vještina, a djelomično i na području osobnih karakteristika i talenata. Profesionalne vještine i karakteristike osobnosti koje su prosječno najviše procijenjene kao generalno poželjne mogu biti ugrađene u studijski program u smislu njegova poboljšanja, dok sva ona znanja, vještine i karakteristike osobnosti koje su prosječno najniže procjenjene kao stvarno postojeće opisuju jake strane sadašnjeg identiteta, odnosno kompetentnosti ispitanih socijalnih pedagoga. Zbog relativno malog uzorka rezultate je nemoguće generalizirati, ali ih je moguće iskoristiti za daljna istraživanja na tom području.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
013005

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Antonija Žižak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žižak, Antonija
Elementi profesionalne kompetentnosti socijalnih pedagoga // Kriminologija & socijalna integracija, 5 (1997), 1-2; 1-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Žižak, A. (1997) Elementi profesionalne kompetentnosti socijalnih pedagoga. Kriminologija & socijalna integracija, 5 (1-2), 1-11.
@article{article, author = {\v{Z}i\v{z}ak, Antonija}, year = {1997}, pages = {1-11}, keywords = {socijalni pedagog, elementi profesionalne kompetentnosti}, journal = {Kriminologija and socijalna integracija}, volume = {5}, number = {1-2}, issn = {1330-2604}, title = {Elementi profesionalne kompetentnosti socijalnih pedagoga}, keyword = {socijalni pedagog, elementi profesionalne kompetentnosti} }
@article{article, author = {\v{Z}i\v{z}ak, Antonija}, year = {1997}, pages = {1-11}, keywords = {sociopedagog, elements of professional competence}, journal = {Kriminologija and socijalna integracija}, volume = {5}, number = {1-2}, issn = {1330-2604}, title = {Some elements of sociopedagosis professional competence}, keyword = {sociopedagog, elements of professional competence} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font