Pregled bibliografske jedinice broj: 233652
Formalizam u nastavi matematike
Formalizam u nastavi matematike // Bjelovarski učitelj, Bjelovar, 2 (1993), 3/1993; 73-77 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 233652 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Formalizam u nastavi matematike
(Formalizam in the Teaching process of Mathematics)
Autori
Kadum, Vladimir
Izvornik
Bjelovarski učitelj, Bjelovar (1330-0954) 2
(1993), 3/1993;
73-77
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
formalizam; zaostajanje; matematika; nastava; formalizacija postupka
(formalizam; slow comprehension; mathematics; teaching; procedere formalization)
Sažetak
U članku se prikazuje formalizam kao uzrok zaostajanja matematičkog znanja učenika, zatim formalizam kao negativno obilježje nastave, ali i kao pozitivna pojava u nastojanju formalizacije postupka te načini njegova otklanjanja.
Izvorni jezik
Hrvatski