Pregled bibliografske jedinice broj: 233650
Učenje rješavanjem problemskih zadataka u nastavi (matematike)
Učenje rješavanjem problemskih zadataka u nastavi (matematike). Pula: IGSA, 2005 (monografija)
CROSBI ID: 233650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje rješavanjem problemskih zadataka u nastavi (matematike)
(Learning by solving complex mathematic problems)
Autori
Kadum, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
IGSA
Grad
Pula
Godina
2005
Stranica
300
ISBN
953-6788-14-4
Ključne riječi
učenje; problemski zadatak; rješavanje; nastava (matematike)
(Learning; problems; problem exercises; solving; teaching (mathematics))
Sažetak
U ovoj studiji autor iznosi svoja teorijska i metodološka stajališta, dajući opširnu i kritičku procjenu dosadašnjih istraživanja na ovome području i objašnjava potrebu istraživanja ovoga didaktičko-metodičkog problema. U uzorku je bilo 155 ispitanika, učenika VI. razreda dviju pulskih osnovnih škola. Uzorak pripada kategoriji namjernih uzoraka i srednje je veličine. Važnost je provedenog istraživanja u tome što je to prvo istraživanje takova oblika i opsega koje je provedeno u nastavi matematike. Upravo zato su dobiveni rezultati značajniji i od posebne didaktičko-metodičke vrijednosti. Knjiga je tiskana kao sveučilišno izdanje (udžbenik).
Izvorni jezik
Hrvatski