Pregled bibliografske jedinice broj: 233241
Istraživanje tržišta
Istraživanje tržišta, 2005 (monografija)
CROSBI ID: 233241 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje tržišta
(Market research)
Autori
Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Grad
Osijek
Godina
2005
Stranica
285
ISBN
953-6073-98-6
Ključne riječi
marketing; marketing-istraživanja; metode istraživanja tržišta;
(marketing; marketing research; market research methods)
Sažetak
Istraživanje tržišta se postavlja kao nužan imperativ i podloga za oblikovanje poslovne politike gospodarskog subjekta. Naime, kvalitetna poslovna politika i kvalitetno marketing-odlučivanje mogu biti oblikovani samo na temelju istraživanja i stalnog praćenja tržišta, njegova kretanja i tendencija, i tek u tom slučaju moguće je ispuniti dva temeljna marketing-cilja: maksimalno zadovoljenje potreba potrošača u kvantitativnom i kvalitativnom smislu i ostvarenje primjerene i kontinuirane dobiti gospodarskog subjekta. Naravno, zadaće istraživanja tržišta razlikuju se u pojedinim gospodarskim subjektima, što ponajviše ovisi o prirodi djelatnosti koje obavljaju, njihovoj veličini, proizvodnom programu, postavljenim marketing-ciljevima itd.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA