Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 233241

Istraživanje tržišta


Meler, Marcel
Istraživanje tržišta, 2005 (monografija)


CROSBI ID: 233241 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje tržišta
(Market research)

Autori
Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Grad
Osijek

Godina
2005

Stranica
285

ISBN
953-6073-98-6

Ključne riječi
marketing; marketing-istraživanja; metode istraživanja tržišta;
(marketing; marketing research; market research methods)

Sažetak
Istraživanje tržišta se postavlja kao nužan imperativ i podloga za oblikovanje poslovne politike gospodarskog subjekta. Naime, kvalitetna poslovna politika i kvalitetno marketing-odlučivanje mogu biti oblikovani samo na temelju istraživanja i stalnog praćenja tržišta, njegova kretanja i tendencija, i tek u tom slučaju moguće je ispuniti dva temeljna marketing-cilja: maksimalno zadovoljenje potreba potrošača u kvantitativnom i kvalitativnom smislu i ostvarenje primjerene i kontinuirane dobiti gospodarskog subjekta. Naravno, zadaće istraživanja tržišta razlikuju se u pojedinim gospodarskim subjektima, što ponajviše ovisi o prirodi djelatnosti koje obavljaju, njihovoj veličini, proizvodnom programu, postavljenim marketing-ciljevima itd.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Meler, Marcel
Istraživanje tržišta, 2005 (monografija)
Meler, M. (2005) Istraživanje tržišta. Osijek.
@book{book, author = {Meler, Marcel}, year = {2005}, pages = {285}, keywords = {marketing, marketing-istra\v{z}ivanja, metode istra\v{z}ivanja tr\v{z}i\v{s}ta, }, isbn = {953-6073-98-6}, title = {Istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta}, keyword = {marketing, marketing-istra\v{z}ivanja, metode istra\v{z}ivanja tr\v{z}i\v{s}ta, }, publisherplace = {Osijek} }
@book{book, author = {Meler, Marcel}, year = {2005}, pages = {285}, keywords = {marketing, marketing research, market research methods}, isbn = {953-6073-98-6}, title = {Market research}, keyword = {marketing, marketing research, market research methods}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font