Pregled bibliografske jedinice broj: 233063
Analiza metodičkih pristupa u obradi nastavnih sadržaja
Analiza metodičkih pristupa u obradi nastavnih sadržaja, 2001., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 233063 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza metodičkih pristupa u obradi nastavnih sadržaja
(Analysis of teaching approaches in elaboration of teaching contents)
Autori
Bendelja, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.06
Godina
2001
Stranica
101
Mentor
Dolenec, Zdravko
Ključne riječi
metodički pristup; multimedijska obrada nastavnih sadržaja
(methodical approaches; multimedial elaboration teaching contens)
Sažetak
Predmet ovog diplomskog rada je istraživanje kako i u kojoj mjeri dva različita pristupa poučavanja učenika (osmih razreda osnovne škole) djeluju na kvalitetu i razinu usvojenog znanja. U jednom razrednom odjelu preferirao se rad u grupi i individualni oblik rada s kvalitetnim umreženjem izvora znanja i nastavnih metoda (eksperimentalna grupa). U drugom razrednom odjelu izvodila se nastava na "tradicionalan" način uz primjenu udžbenika, vježbenice i dr.(kontrolna grupa). Inicijalnim provjeravanjem utvrđeno je da su oba razredna odjela podjednakog predznanja. Finalni rezultati istraživanja (t- test) pokazali su veću razinu stečenog znanja eksperimentalne grupe u odnosu na kontrolnu grupu. Rezultati su putokaz kako pristupiti obradi nastavnih sadržaja predmeta prirode i biologije u osnovnoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Zdravko Dolenec
(mentor)