Pregled bibliografske jedinice broj: 232301
E-Commerce
e-Commerce // Suvremena trgovina, 30 (2005), 4-5; 164-165 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 232301 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-Commerce
Autori
Pavlek, Zvonimir
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 30
(2005), 4-5;
164-165
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
internet; kupci; prodaja; izbor; razvoj
(internet; customers; sales; choice; development)
Sažetak
U radu se analizira razvoj javne prodaje putem interneta koji se naziva e-commerce. Taj fenomen su futuristi prije tridesetak godina mogli naslutiti, ali se moglo i sumnjati da će to narasti u takav obujam i to zbog ponašanja kupaca koji preferiraju doživljaj kupnje u prodavaonicama. Međutim to se izmjenilo jer doživljaj nude i velike komapanije koje vladaju prodajom na internetu i razvijaju se velikom brzinom. U toj prodaji je posebnu eksploziju dožijvjela i aukcija preko interneta. U radu se analizairaju uzroci tog snažnog zamaha kao novo ponašanje kupaca.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA