Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 232268

Projekt električne lokomotive za vuču putničkih i teretnih vlakova nazivne brzine 130 km/h


Blažetić, Marin
Projekt električne lokomotive za vuču putničkih i teretnih vlakova nazivne brzine 130 km/h, 2005., diplomski rad, Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb


CROSBI ID: 232268 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Projekt električne lokomotive za vuču putničkih i teretnih vlakova nazivne brzine 130 km/h
(Electric locomotive for passenger and freight trains of nominal speed of 130 km/h)

Autori
Blažetić, Marin

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Fakultet strojarstva i brodogradnje

Mjesto
Zagreb

Datum
25.11

Godina
2005

Stranica
90

Mentor
Dujmović, Nenad

Neposredni voditelj
Tonković, Zdenko

Ključne riječi
električna lokomotiva; vučna karakteristika lokomotive; pneumatska kočnica; metoda konačnih elemenata
(electrical locomotive; traction characteristic; finite element method; pneumatic brake)

Sažetak
U ovom radu napravljen je idejni projekt (obzirom na glavne gabarite: snagu, iskoristivost, osnovne dimenzije, osnovne komponente) lokomotive na osnovi već prometujuće lokomotive BDŽ 44.304. Vozilo je predviđeno za vuču teretnih i putničkih kompozicija brzinom 130 km/h. Na osnovi znanja pojedinih državnih željeznica (SNCF – francuske državne željeznice, DB – njemačke državne željeznice) i izraza proizašlih iz eksperimenata (Strahl, Röckl) i teorijske analize odabrana je snaga i provjerena iskoristivost lokomotive za različite uvjete kolosijeka. Data je i vučna karakteristika. Razrađena je i konstrukcijska ideja vozila, sa shematskim prikazom glavnih dijelova lokomotive. Od bitnih dijelova izrađen je nacrt okretnog postolja, koje je isto kao i na lokomotivi BDŽ 44.304. Pneumatska kočnica istih je karakteristika kao i na referentnoj lokomotivi. Čvrstoća mehaničkih elemenata i prihvatnih mjesta provjerena je metodom konačnih elemenata. U tu je svrhu korišten programski paket Catia v5r14. Cilj rada je pokazivanje mogućnosti tog programskog paketa u analizama čvrstoće.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Strojarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
0120034

Ustanove:
Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nenad Dujmović (mentor)

Avatar Url Zdenko Tonković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Blažetić, Marin
Projekt električne lokomotive za vuču putničkih i teretnih vlakova nazivne brzine 130 km/h, 2005., diplomski rad, Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb
Blažetić, M. (2005) 'Projekt električne lokomotive za vuču putničkih i teretnih vlakova nazivne brzine 130 km/h', diplomski rad, Fakultet strojarstva i brodogradnje, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bla\v{z}eti\'{c}, Marin}, year = {2005}, pages = {90}, keywords = {elektri\v{c}na lokomotiva, vu\v{c}na karakteristika lokomotive, pneumatska ko\v{c}nica, metoda kona\v{c}nih elemenata}, title = {Projekt elektri\v{c}ne lokomotive za vu\v{c}u putni\v{c}kih i teretnih vlakova nazivne brzine 130 km/h}, keyword = {elektri\v{c}na lokomotiva, vu\v{c}na karakteristika lokomotive, pneumatska ko\v{c}nica, metoda kona\v{c}nih elemenata}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bla\v{z}eti\'{c}, Marin}, year = {2005}, pages = {90}, keywords = {electrical locomotive, traction characteristic, finite element method, pneumatic brake}, title = {Electric locomotive for passenger and freight trains of nominal speed of 130 km/h}, keyword = {electrical locomotive, traction characteristic, finite element method, pneumatic brake}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font