Pregled bibliografske jedinice broj: 232233
Dječje rješavanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje
Dječje rješavanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje, 2002., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 232233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dječje rješavanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje
(Children's solving of proportionality problems: Linear and non-linear reasoning)
Autori
Zekić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
01.06
Godina
2002
Stranica
58
Mentor
Vlahović-Štetić, Vesna
Ključne riječi
linearno i ne-linearno rezoniranje; problemski matematički zadaci; učenici osnovne škole
(linear and non-linear reasoning; mathematical word problems; primary school students)
Sažetak
U istraživanju je ispitana uspješnost djece u rješavanju linearnih i ne-linearnih matematičkih zadataka, utvrđene su strategije koje su učenici koristili te je ispitano mogu li učenici uspješno procijeniti točnost svojih rješenja. U ispitivanju je sudjelovalo 40 učenika 8. razreda. Učenici su bili uspješni pri rješavanju linearnih zadataka, a imali su teškoće pri rješavanju ne-linearnih zadataka, bez obzira na redoslijed njihovog rješavanja. Učenici su primjenjivali strategije koje su im omogućavale stvaranje predodžbe o zadatku. Na osnovi stvorene predodžbe, birali su i izvodili računske operacije. Pokazalo se i da učenici nisu svjesni svojih pogrešaka, jer su davali uglavnom vrlo visoke procjene točnosti rješenja, bilo da su ona uistinu točna, ili ne.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA