Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 232233

Dječje rješavanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje


Zekić, Ivana
Dječje rješavanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje, 2002., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 232233 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dječje rješavanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje
(Children's solving of proportionality problems: Linear and non-linear reasoning)

Autori
Zekić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
01.06

Godina
2002

Stranica
58

Mentor
Vlahović-Štetić, Vesna

Ključne riječi
linearno i ne-linearno rezoniranje; problemski matematički zadaci; učenici osnovne škole
(linear and non-linear reasoning; mathematical word problems; primary school students)

Sažetak
U istraživanju je ispitana uspješnost djece u rješavanju linearnih i ne-linearnih matematičkih zadataka, utvrđene su strategije koje su učenici koristili te je ispitano mogu li učenici uspješno procijeniti točnost svojih rješenja. U ispitivanju je sudjelovalo 40 učenika 8. razreda. Učenici su bili uspješni pri rješavanju linearnih zadataka, a imali su teškoće pri rješavanju ne-linearnih zadataka, bez obzira na redoslijed njihovog rješavanja. Učenici su primjenjivali strategije koje su im omogućavale stvaranje predodžbe o zadatku. Na osnovi stvorene predodžbe, birali su i izvodili računske operacije. Pokazalo se i da učenici nisu svjesni svojih pogrešaka, jer su davali uglavnom vrlo visoke procjene točnosti rješenja, bilo da su ona uistinu točna, ili ne.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130413

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Vlahović-Štetić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zekić, Ivana
Dječje rješavanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje, 2002., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Zekić, I. (2002) 'Dječje rješavanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje', diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Zeki\'{c}, Ivana}, year = {2002}, pages = {58}, keywords = {linearno i ne-linearno rezoniranje, problemski matemati\v{c}ki zadaci, u\v{c}enici osnovne \v{s}kole}, title = {Dje\v{c}je rje\v{s}avanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje}, keyword = {linearno i ne-linearno rezoniranje, problemski matemati\v{c}ki zadaci, u\v{c}enici osnovne \v{s}kole}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Zeki\'{c}, Ivana}, year = {2002}, pages = {58}, keywords = {linear and non-linear reasoning, mathematical word problems, primary school students}, title = {Children's solving of proportionality problems: Linear and non-linear reasoning}, keyword = {linear and non-linear reasoning, mathematical word problems, primary school students}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font