Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 231955

Sociokulturne značajke reklamne strane novca


Turković, Vera
Sociokulturne značajke reklamne strane novca // Zbornik radova 1. internacionalnog kongresa numizmatičara u Hrvatskoj INCC-95 / Dobrinić, Julijan (ur.).
Rijeka: Hrvatsko numizmatičko društvo, Zagreb ; Numizmatički studio Dobrinić & Dobrinić, Opatija ; Tiskara i Grafika Žagar, Rijeka, 1995. str. 140-147 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 231955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sociokulturne značajke reklamne strane novca
(Socio-Cultural Features of Advertising Role of Money)

Autori
Turković, Vera

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Zbornik radova 1. internacionalnog kongresa numizmatičara u Hrvatskoj INCC-95 / Dobrinić, Julijan - Rijeka : Hrvatsko numizmatičko društvo, Zagreb ; Numizmatički studio Dobrinić & Dobrinić, Opatija ; Tiskara i Grafika Žagar, Rijeka, 1995, 140-147

Skup
1. internacionalni kongres numizmatičara u Hrvatskoj INCC-95

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 12.10.1995. - 15.10.1995

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
novac; kulturni identitet; propaganda
(money; cultural identity; propaganda)

Sažetak
Autorica objašnjava da je novac oduvijek bio element kulturnog identiteta od antičkih vremena do danas. Stoga je važno da mlade države u nastanku ozbiljno promisle vizualnu dimenziju novca prilikom uvođenja u opticaj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Znanost o umjetnosti

Napomena
UDK 737(063)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vera Turković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Turković, Vera
Sociokulturne značajke reklamne strane novca // Zbornik radova 1. internacionalnog kongresa numizmatičara u Hrvatskoj INCC-95 / Dobrinić, Julijan (ur.).
Rijeka: Hrvatsko numizmatičko društvo, Zagreb ; Numizmatički studio Dobrinić & Dobrinić, Opatija ; Tiskara i Grafika Žagar, Rijeka, 1995. str. 140-147 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Turković, V. (1995) Sociokulturne značajke reklamne strane novca. U: Dobrinić, J. (ur.)Zbornik radova 1. internacionalnog kongresa numizmatičara u Hrvatskoj INCC-95.
@article{article, author = {Turkovi\'{c}, Vera}, editor = {Dobrini\'{c}, J.}, year = {1995}, pages = {140-147}, keywords = {novac, kulturni identitet, propaganda}, title = {Sociokulturne zna\v{c}ajke reklamne strane novca}, keyword = {novac, kulturni identitet, propaganda}, publisher = {Hrvatsko numizmati\v{c}ko dru\v{s}tvo, Zagreb ; Numizmati\v{c}ki studio Dobrini\'{c} and Dobrini\'{c}, Opatija ; Tiskara i Grafika \v{Z}agar, Rijeka}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Turkovi\'{c}, Vera}, editor = {Dobrini\'{c}, J.}, year = {1995}, pages = {140-147}, keywords = {money, cultural identity, propaganda}, title = {Socio-Cultural Features of Advertising Role of Money}, keyword = {money, cultural identity, propaganda}, publisher = {Hrvatsko numizmati\v{c}ko dru\v{s}tvo, Zagreb ; Numizmati\v{c}ki studio Dobrini\'{c} and Dobrini\'{c}, Opatija ; Tiskara i Grafika \v{Z}agar, Rijeka}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font