Pregled bibliografske jedinice broj: 231955
Sociokulturne značajke reklamne strane novca
Sociokulturne značajke reklamne strane novca // Zbornik radova 1. internacionalnog kongresa numizmatičara u Hrvatskoj INCC-95 / Dobrinić, Julijan (ur.).
Rijeka: Hrvatsko numizmatičko društvo, Zagreb ; Numizmatički studio Dobrinić & Dobrinić, Opatija ; Tiskara i Grafika Žagar, Rijeka, 1995. str. 140-147 (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 231955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sociokulturne značajke reklamne strane novca
(Socio-Cultural Features of Advertising Role of Money)
Autori
Turković, Vera
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 1. internacionalnog kongresa numizmatičara u Hrvatskoj INCC-95
/ Dobrinić, Julijan - Rijeka : Hrvatsko numizmatičko društvo, Zagreb ; Numizmatički studio Dobrinić & Dobrinić, Opatija ; Tiskara i Grafika Žagar, Rijeka, 1995, 140-147
Skup
1. internacionalni kongres numizmatičara u Hrvatskoj INCC-95
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 12.10.1995. - 15.10.1995
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
novac; kulturni identitet; propaganda
(money; cultural identity; propaganda)
Sažetak
Autorica objašnjava da je novac oduvijek bio element kulturnog identiteta od antičkih vremena do danas. Stoga je važno da mlade države u nastanku ozbiljno promisle vizualnu dimenziju novca prilikom uvođenja u opticaj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Znanost o umjetnosti
Napomena
UDK 737(063)