Pregled bibliografske jedinice broj: 23195
Učinak posebno programirane nastave na neka antropološka obilježja učenika drugog razreda osnovne škole
Učinak posebno programirane nastave na neka antropološka obilježja učenika drugog razreda osnovne škole // Zbornik radova 6.ljetne škole pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske, Praćenje i vrednovanje rada u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi, sportu i sportskoj rekreaciji / Findak, Vladimir, Delija, Krešimir (ur.).
Rovinj: Saveza pedagoga fizičke kulture Hrvatske, 1997. str. 156-158 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 23195 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinak posebno programirane nastave na neka antropološka obilježja učenika drugog razreda osnovne škole
(Effects of a specially programmed classes on some anthropological characteristics of the second-form primary school pupils)
Autori
Jurić, Manda ; Šumanović, Mara ; Viskić-Štalec, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 6.ljetne škole pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske, Praćenje i vrednovanje rada u tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi, sportu i sportskoj rekreaciji
/ Findak, Vladimir, Delija, Krešimir - Rovinj : Saveza pedagoga fizičke kulture Hrvatske, 1997, 156-158
Skup
6.ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 24.06.1997. - 28.06.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kineziološki tretman; posebno programirana nastava; učenici; osnovna škola; morfologija; motorika; funkcionalne dimenzije
(kinesiological treatment; specially programmed classes; pupils; primary school; morphology; motorics; functional dimensions)
Sažetak
Svrha je istraživanja provjeriti efekte posebno programirane nastave tjelesne i zdravstvene kulture na neka antropološka obilježja učenika 2. razreda osnovne škole. Ispitana su dva druga razreda osnovne škole u Vinkovcima (27 učenika eksperimentalne, koji su radili po posebnom programu, a 32 učenika kontrolne grupe, koji su radili po službenom programu). Procijenjene su: morfološke, funkcionalne i motoričke dimenzije učenika službenom baterijom testova za praćenje učenika. Rezultati univarijatnog testa za procjenu razlika među ispitanicima pokazali su značajne promjene u mjerama koordinacije, brzine, eksplozivne snage i aerobne izdržljivosti eksperimentalne skupine učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski