Pregled bibliografske jedinice broj: 23181
Ekološke satavnice u programima budućih učitelja/nastavnika
Ekološke satavnice u programima budućih učitelja/nastavnika // The Teacher as a Contributor to Quality in Education / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 530-539 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 23181 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ekološke satavnice u programima budućih učitelja/nastavnika
(Ecological components incorporated in future teachers' curriculum)
Autori
Uzelac, Vinka ; Milotić, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
The Teacher as a Contributor to Quality in Education
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999, 530-539
Skup
Nastavnik - čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
okoliš; obrazovanje za okoliš; nastavni program; učitelji
(environment; education for envirnoment; curriculum; teachers)
Sažetak
Temeljni problem jest suceljavanje nastavnih planova i programa sa suvremenim ekološko-obrazovnim zahtjevima.Glavni dio rada posvecen je analizi nastavnih programa nastavnickih škola od kojih smo pošli u procjeni kvalitete buduceg nastavnikova rada. Kvaliteta se razmatra u sklopu nekoliko aspekata: aspekt integracije ekoloških tema u nastavu i studij; aspekt ekološko-prakticne nastave, aspekt ekološko-otvorene nastave i aspekt ekoloških istrazivanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija