Pregled bibliografske jedinice broj: 231741
Sociologija i poduzetništvo
Sociologija i poduzetništvo // Revija za sociologiju, 23. (1992), 1-2; 11-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 231741 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sociologija i poduzetništvo
(Sociology and entrepreneurship)
Autori
Čengić, Drago
Izvornik
Revija za sociologiju (0350-154X) 23.
(1992), 1-2;
11-16
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Sociologija; poduzetništvo; privredna sloboda; privatno vlasništvo
(Sociology; entrepreneurship; economic freedom; private ownership)
Sažetak
U ovom se radu razmatra odnos sociologije i poduzetništva u kontekstu razvoja hravtske sociologije u proteklih 20-ak godina. Autor smatra da se sociolozi nisu eksplicitno bavili poduzetništvom u današnjem smislu toga pojma (čovjek kao 'homo oeconomicus' u liberalnom društvu), već je poduzetništvo ciklički prisutno u raspravama o osnovnim problemima privrednog i društvenog razvoja, i to u okviru zasebnih socioloških disciplina. Sadašnji razgovori o poduzetništvu na ovim prostorima imaju novu kvalitetu utoliko što polaze od novoga koncepta privredne slobode, kao privredne slobode pojedinaca a ne samo kolektiviteta. Sve je to, uz već vidljive društvene i političke promjene, dovelo do reafirmacije poduzeća, privatnog vlasništva i managementa. Sociološki pristup poduzetništvu traži danas: a) obrazovanje iz 'ekonomske sociologije' i prakse managementa, b) suradnju sa drugim profesijama (ekonomisti, pravnici, psiholozi), i c)sociološku ekspertizu konkretnih poduzetničkih i managerskih problema.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
5-12-053
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Drago Čengić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts