Pregled bibliografske jedinice broj: 231323
Utjecaj internetske tehnologije na distribucijski kanal poduzeća
Utjecaj internetske tehnologije na distribucijski kanal poduzeća, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 231323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj internetske tehnologije na distribucijski kanal poduzeća
(The impact of of internet technology on company's distribution channel)
Autori
Brandić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
07.11
Godina
2005
Stranica
59
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
tehnologija; internet; distribucijski kanal; e-poslovanje; konkurentnost
(technology; internet; supply chain; e-commerce; competetiveness)
Sažetak
Napretkom tehnologije dolazi do novih mogućnosti organiziranja kanala distribucije kao moćnog oružja u borbi s konkurencijom na suvremenom tržištu. Razvojem znanja općenito, a osobito interneta, moguće je stvoriti takve kanale distribucije koji će podići efikasnost poslovanja, konkurentnost i zadovoljstvo korisnika, te time znatno pridonijeti profitabilnosti poduzeća. Cilj rada je istražiti, analizirati i ukazati na aspekte u kojima moderne internetske tehnologije utječu na distribucijske kanale suvremenih poduzeća. Stoga je bitno naglasiti koliki značaj imaju distribucijski kanali u suvremenom poslovanju, objasniti kako internet utječe na distribucijske kanale, koje su prednosti organiziranja distribucijskog kanala putem interneta i kakve distribucijske kanale možemo očekivati u budućnosti. Internet je medij koji pruža iznimne mogućnosti za unapređenje kanala distribucije i to u vidu unapređenja transakcija, sažimanja e-kanala, širenja e-kanala i inoviranja e-kanala. Iako internet još uvijek ima svojih nedostataka, sve veći broj poduzeća, kako servisnih tako i industrijskih modificira svoje distribucijske kanale zahvaljujući internetu kako bi oni postali fleksibilniji i dostupniji, a samim tim pružili bolju uslugu svojim kupcima. Stoga, svako poduzeće treba pomno razmotriti kako internet iskoristiti u svakodnevnom poslovanju i distribuciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA