Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 231320

Ekomarketing i njegova primjena u INA - Industriji nafte


Lončarić, Ana
Ekomarketing i njegova primjena u INA - Industriji nafte, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 231320 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ekomarketing i njegova primjena u INA - Industriji nafte
(Ecomarketing and it's appliance in INA - Industrija nafte)

Autori
Lončarić, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
07.11

Godina
2005

Stranica
75

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
ekološki marketing; održivost
(ecomarketing; sustainability)

Sažetak
U posljednjih desetak godina, tema koja se sve češće spominje u poslovnim krugovima, je zaštita okoliša. Zabrinjavajuće i alarmantne poruke koje dolaze iz prirodnog okruženja, rezultirale su sve većom zaokupljenošću kompanija tom tematikom. Pored činjenice kako poslovanje uvelike onečišćuje okoliš, današnji veliki utjecaj poslovanja na društvo se može iskoristiti i za poboljšanja, pogotovo na području zaštite okoliša. Sve snažniji pritisci javnosti i zakona, tjeraju kompanije da se unutar svojih strategija sustavno počnu baviti problemom okoliša. Stoga su i poduzeća krenula u prilagođavanje svojeg poslovanja u namjeri da što uspješnije odgovore na "novu" društvenu zabrinutost. Kako sve više kompanija žele u javnosti izgledati "zeleno", njihovi manageri pojačano upoznavaju širu javnost o "zelenom" identitetu svojih proizvoda, usluga, procesa i aktivnosti putem promotivnih napora, te izvješća o ekološkim poslovnim rezultatima ili planovima. Dodatno, ovaj diplomski rad analizira ekološke napore INA-e, koji su s obzirom na specifičnost naftne industrije unutar koje posluje, usmjereni u pravcu tehničko-tehnološke prilagodbe proizvodnih procesa. Za odabir INA-e kao kompanije na kojoj će se analizirati predmet ekološkog marketinga, najviše je presudila činjenica da je to najveća hrvatska kompanija koja posluje u naftnom sektoru, specifičnom po izrazito velikom utjecaju na društvo i fizički okoliš.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lončarić, Ana
Ekomarketing i njegova primjena u INA - Industriji nafte, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Lončarić, A. (2005) 'Ekomarketing i njegova primjena u INA - Industriji nafte', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Ana}, year = {2005}, pages = {75}, keywords = {ekolo\v{s}ki marketing, odr\v{z}ivost}, title = {Ekomarketing i njegova primjena u INA - Industriji nafte}, keyword = {ekolo\v{s}ki marketing, odr\v{z}ivost}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Ana}, year = {2005}, pages = {75}, keywords = {ecomarketing, sustainability}, title = {Ecomarketing and it's appliance in INA - Industrija nafte}, keyword = {ecomarketing, sustainability}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font