Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 231215

Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja


Žitko, Branko
Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja, 2005., magistarski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 231215 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja
(Model for knowledge evaluation in intelligent e-learning systems)

Autori
Žitko, Branko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
04.11

Godina
2005

Stranica
137

Mentor
Stankov, Slavomir

Ključne riječi
E-učenje ; učenje i poučavanje ; inteligentni tutorski sustavi ; ontologije ; vrednovanje znanja
(E-learning ; .learning and teaching ; intelligent tutoring systems ; ontology ; knowledge evaluation)

Sažetak
Razvoj suvremenih tehnologija umrežavanja kao i hipermedijskih sustava utjecali su na uvođenje novih pristupa učenju, što je rezultiralo preoblikovanjem obrazovnog procesa. Nove nastavne paradigme su usmjerene ka učeniku, prepoznajući ga kao središnje mjesto obrazovnog procesa, u čijem su okruženju svi resursi potrebni za potporu učenju i poučavanju. Prikaz znanja u većini postojećih sustava e-učenja koristi takve reprezentacije koje se tipično zasnivaju na fizičkim dokumentima ili njihovim dijelovima prikladno povezanih hipermedijskim vezama. U novome pristupu, koji se primjenjuje u inteligentnim sustavima e-učenja, prikaz znanja se temelji na njegovu strukturiranju korištenjem nekih od metoda umjetne inteligencije. U radu je proučena mogućnosti prikaza znanja semantičkim mrežama s naglaskom na njegovu provjeru dinamičkim generiranjem kvizova specijaliziranim ontologijama za opis predložaka za pitanja i odgovore. Ovi su predlošci osnova za generiranje kviza, što ima posebnu didaktičku težinu pri poslovanju modelom učenika te utvrđuje konačnu ocjenu znanja s preporukama za daljnji rad. Na temelju dobivenih rezultata potrebno je modelirati primjereni sustav e-učenja koji primjenjuje navedene principe te je ostvarena njegova prototipna implementacija i provjerena valjanost pristupa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
0177110

Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Branko Žitko (autor)

Avatar Url Slavomir Stankov (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žitko, Branko
Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja, 2005., magistarski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Žitko, B. (2005) 'Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja', magistarski rad, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}itko, Branko}, year = {2005}, pages = {137}, keywords = {E-u\v{c}enje, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje, inteligentni tutorski sustavi, ontologije, vrednovanje znanja}, title = {Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-u\v{c}enja}, keyword = {E-u\v{c}enje, u\v{c}enje i pou\v{c}avanje, inteligentni tutorski sustavi, ontologije, vrednovanje znanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}itko, Branko}, year = {2005}, pages = {137}, keywords = {E-learning, .learning and teaching, intelligent tutoring systems, ontology, knowledge evaluation}, title = {Model for knowledge evaluation in intelligent e-learning systems}, keyword = {E-learning, .learning and teaching, intelligent tutoring systems, ontology, knowledge evaluation}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font