Pregled bibliografske jedinice broj: 230922
Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom
Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom, 2001., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 230922 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom
(Interakcion marketing, internet and public.)
Autori
Šarić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.04
Godina
2001
Stranica
89 listova:grafički prikaz ; 30 cm
Mentor
Rocco, Fedor
Ključne riječi
internet; javno mnijenje; marketing
(internet; marketing; public.)
Sažetak
U radu je prezentirana interakcijska sprega interneta, strateškog marketinga i javnog mnijenja na konkretnim i reprezentativnim uzorcima. Prezentirano je istraživanje o mišljenju građana , a u svezi tržišta i javnog mnijenja, te informatička potpora strateškom marketingu kroz internet.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
0016017
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Fedor Rocco
(mentor)