Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 230922

Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom


Šarić, Marko
Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom, 2001., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 230922 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom
(Interakcion marketing, internet and public.)

Autori
Šarić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.04

Godina
2001

Stranica
89 listova:grafički prikaz ; 30 cm

Mentor
Rocco, Fedor

Ključne riječi
internet; javno mnijenje; marketing
(internet; marketing; public.)

Sažetak
U radu je prezentirana interakcijska sprega interneta, strateškog marketinga i javnog mnijenja na konkretnim i reprezentativnim uzorcima. Prezentirano je istraživanje o mišljenju građana , a u svezi tržišta i javnog mnijenja, te informatička potpora strateškom marketingu kroz internet.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0016017

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Fedor Rocco (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šarić, Marko
Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom, 2001., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Šarić, M. (2001) 'Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}ari\'{c}, Marko}, year = {2001}, pages = {89 listova:grafi\v{c}ki prikaz ; 30 cm}, keywords = {internet, javno mnijenje, marketing}, title = {Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom}, keyword = {internet, javno mnijenje, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}ari\'{c}, Marko}, year = {2001}, pages = {89 listova:grafi\v{c}ki prikaz ; 30 cm}, keywords = {internet, marketing, public.}, title = {Interakcion marketing, internet and public.}, keyword = {internet, marketing, public.}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font