Pregled bibliografske jedinice broj: 230800
Vizualizacija u nastavi kemije
Vizualizacija u nastavi kemije // Napredak (Zagreb), 146 (2005), 3; 357-364 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 230800 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualizacija u nastavi kemije
(Visualisation in teaching chemistry)
Autori
Vladušić, Roko ; Mrklić, Željko
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 146
(2005), 3;
357-364
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Vizualizacija; informacijsko-komunikacijska tehnologija (ICT); kemijske promjene; učenje na daljinu; nastava kemije; vizualni diktat
(Visualisation; information and communication technology (ICT); chemical changes; distance learning; teaching chemistry; visual dictation)
Sažetak
Nastavne sadržaje kemije nužno je vizualizirati radi objašnjavanja strukture tvari, kemijskih promjena i procesa. Takav način predočavanja ne rezultira samo većim zanimanjem učenika, već izravno utječe i na kvalitetu znanja. U širokom izboru sredstava vizualiziranja potrebno je odabrati ona koja će najjednostavnije i najvjernije prikazati određeni problem. Uporabom ICT moguće je(virtualno)predočiti nevidljivi svijet atoma, molekula, iona, kristalnih struktura... te njihove interakcije, što osigurava kraći i kvalitetniji put do učenikova usvajanja (posebno apstraktnih) nastavnih sadržaja kemije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija