Pregled bibliografske jedinice broj: 229825
Poslovne komunikacije
Poslovne komunikacije / Vuk, Blaežnka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2005
CROSBI ID: 229825 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovne komunikacije
(Business communications)
Autori
Kliment, Antun ; Jurković-Majić, Olivera
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2005
Stranica
185
Ključne riječi
poslovne komunikacije; poslovni dopisi; dopisivanje; strojopis
(business communications; business letters; typewriting)
Sažetak
Poslovne su komunikacije u marketinškoj koncepciji dio strategije poslovanja trgovačkoga društva (poduzeća) ili krvotok odvijanja poslovnih procesa. Komercijalisti i referenti, kao operativni menedžeri, zaduženi su za plasman robe ili usluga ili za nabavu robe i materijala za proizvodnju. Zaposlenici obavljaju zadaće pomoću osobnih računala, a primjena poslovnih komunikacija sastavni je dio rada. Informacijske tehnologije povećavaju proizvodnost rada jer zaposlenici sami obavljaju cijeli poslovni proces bez pomoći korespondenta ili tipkača pa je neobično važno da učenici ekonomskih škola dobro poznaju teoriju i tehnologiju komuniciranja s poslovnim partnerima. Uloga poslovnih komunikacija mijenjala se tijekom 20. stoljeća. Do sedamdesetih godina prevladavalo je posredno poslovanje putem poslovnih pisama, a danas je pretežit neposredni način faksom i elektroničkim komunikacijama. Mogućnost skraćivanja trajanja procesa bit je nove filozofije razvoja gospodarstva.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA