Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 229717

Odrednice kupovnog ponašanja potrošača voća i povrća ; Identifikacija tržnih segmenata na tržnicama na malo u Hrvatskoj pomoću faktorske i cluster analize


Radman, Marija
Odrednice kupovnog ponašanja potrošača voća i povrća ; Identifikacija tržnih segmenata na tržnicama na malo u Hrvatskoj pomoću faktorske i cluster analize, 2001., magistarski rad, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 229717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odrednice kupovnog ponašanja potrošača voća i povrća ; Identifikacija tržnih segmenata na tržnicama na malo u Hrvatskoj pomoću faktorske i cluster analize
(Determinants of behaviour of fruit and vegetables' consumers ; Identification of consumer segments in city markets in Croatia by means of factor and cluster analyses)

Autori
Radman, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.10

Godina
2001

Stranica
177

Mentor
Kovačić, Damir

Ključne riječi
tržnice na malo; voće i povrće; segmentacija tržišta
(city markets; fruit and vegetable; consumer segmentation)

Sažetak
Ovaj rad se bavi preferencijama, zahtjevima, navikama i stavovima potrošača koji kupuju voće i povrće na tržnicama na malo u Hrvatskoj. Glavni cilj istraživanja bio je utvrditi i opisati tržišne odsječke zasnovane na relevantnim obilježjima potrošača. Rezultati istraživanja se zasnivaju na anketnom ispitivanju provedenom u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku na uzorku od 403 ispitanika. Primjenom faktorske i cluster analize je utvrđeno da postoje četiri tržišna odsječka potrošača voća i povrća s obzirm na njihova psihološka obilježja. Kupovno ponašanje, zemljopisna i sociodemografska obilježja ispitanika su rabljena kako bi se detaljnije opisali utvrđeni segmenti. Rezultati ovog istraživanja predstavljaju polaznu točku za osmišljavanje marketinške strategije za prodaju voća i povrća kako na tržnicama na malo, tako i na ostalim prodajnim mjestima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Cerjak (autor)

Avatar Url Damir Kovačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radman, Marija
Odrednice kupovnog ponašanja potrošača voća i povrća ; Identifikacija tržnih segmenata na tržnicama na malo u Hrvatskoj pomoću faktorske i cluster analize, 2001., magistarski rad, Agronomski fakultet, Zagreb
Radman, M. (2001) 'Odrednice kupovnog ponašanja potrošača voća i povrća ; Identifikacija tržnih segmenata na tržnicama na malo u Hrvatskoj pomoću faktorske i cluster analize', magistarski rad, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Radman, Marija}, year = {2001}, pages = {177}, keywords = {tr\v{z}nice na malo, vo\'{c}e i povr\'{c}e, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta}, title = {Odrednice kupovnog pona\v{s}anja potro\v{s}a\v{c}a vo\'{c}a i povr\'{c}a ; Identifikacija tr\v{z}nih segmenata na tr\v{z}nicama na malo u Hrvatskoj pomo\'{c}u faktorske i cluster analize}, keyword = {tr\v{z}nice na malo, vo\'{c}e i povr\'{c}e, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Radman, Marija}, year = {2001}, pages = {177}, keywords = {city markets, fruit and vegetable, consumer segmentation}, title = {Determinants of behaviour of fruit and vegetables' consumers ; Identification of consumer segments in city markets in Croatia by means of factor and cluster analyses}, keyword = {city markets, fruit and vegetable, consumer segmentation}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font