Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 229713

Samoprocjena informatičkih vještina, znanja i važnosti pojmova iz medicinske informatike u studenata treće godine studija medicine u Hrvatskoj


Tabako, Toni; Zombori, Dejvid; Vražić, Hrvoje; Ljubičić, Đivo; Brumini, Gordana; Bilić-Zulle, Lidija
Samoprocjena informatičkih vještina, znanja i važnosti pojmova iz medicinske informatike u studenata treće godine studija medicine u Hrvatskoj // Medicinska Informatika 2005 / Kern, Josipa ; Hercigonja-Szekeres, Mira (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za medicinsku informatiku, 2005. str. 17-22 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 229713 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoprocjena informatičkih vještina, znanja i važnosti pojmova iz medicinske informatike u studenata treće godine studija medicine u Hrvatskoj
(Self-evaluation of informatics skills, knowledge and medical informatics concepts in third year medical students in Croatia)

Autori
Tabako, Toni ; Zombori, Dejvid ; Vražić, Hrvoje ; Ljubičić, Đivo ; Brumini, Gordana ; Bilić-Zulle, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Medicinska Informatika 2005 / Kern, Josipa ; Hercigonja-Szekeres, Mira - Zagreb : Hrvatsko društvo za medicinsku informatiku, 2005, 17-22

Skup
7. Simpozij Hrvatskog društva za medicinsku informatiku

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 21.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
studenti medicine; medicinska edukacija; medicinska informatika; medicinski fakultet
(students of medicine; medical education; medical informatics; medical university)

Sažetak
CILJ: Utvrditi koliko studenti medicine u Hrvatskoj sami procijenjuju svoju vještinu uporabe računala, poznavanje informatičkih pojmova te koliku važnost pridodaju informatičkih pojmovima u medicini s obzirom na pohađanje kolegija iz Medicinske informatike (MI), mjesto studiranja, posjedovanje računala, iskazano zadovoljstvo dosadašnjim informatičkim obrazovanjem te pridavanje važnosti komunikaciji elektronskom poštom. ISPITANICI I POSTUPCI: Istraživanjem je obuhvaćeno 395 studenata treće godine studija medicine sva četiri Medicinska fakulteta u Hrvatskoj. Studenti medicine samoprocjenili su svoje vještine rada na računalu, informatičko znanje te važnost pojedinih pojmova u medicinskoj praksi s pomoću Lickertove ljestvice s pet stupnjeva. REZULTATI: Prosječna ocjena samoprocjene vještina jest 3, 39, znanja 2, 69 i važnosti informatičkih pojmova 3, 79. Ne postoji razlika u samoprocjeni vještina, poznavanja informatičkih pojmova i prepoznavanje važnosti informatike u medicini s obzirom na odslušanost kolegija medicinske informatike. Muškarci procjenjuju svoju razinu vještine upotrebe računala (p<0, 001) i razinu znanja (p<0, 001) o informatičkim pojmovima značajno višom nego žene. Ispitanici koji smatraju da komuniciranje elektroničkom poštom po važnosti izjednačeno s ostalim oblicima komuniciranja pridaju znatno veću važnost informatičkim tehnologijama u medicinskoj praksi (p<0, 001). ZAKLJUČAK: Studenti medicine svoje vještine procjenjuju višima od znanja, dok je svjesnost o važnosti informatičkih pojmova u medicina visoka je i neovisna od vještina i znanja. U nastavi medicinske informatike važno je naglasak staviti na stjecanje znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Medicinski fakultet, Rijeka,
Medicinski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Tabako, Toni; Zombori, Dejvid; Vražić, Hrvoje; Ljubičić, Đivo; Brumini, Gordana; Bilić-Zulle, Lidija
Samoprocjena informatičkih vještina, znanja i važnosti pojmova iz medicinske informatike u studenata treće godine studija medicine u Hrvatskoj // Medicinska Informatika 2005 / Kern, Josipa ; Hercigonja-Szekeres, Mira (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za medicinsku informatiku, 2005. str. 17-22 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Tabako, T., Zombori, D., Vražić, H., Ljubičić, Đ., Brumini, G. & Bilić-Zulle, L. (2005) Samoprocjena informatičkih vještina, znanja i važnosti pojmova iz medicinske informatike u studenata treće godine studija medicine u Hrvatskoj. U: Kern, J. & Hercigonja-Szekeres, M. (ur.)Medicinska Informatika 2005.
@article{article, author = {Tabako, Toni and Zombori, Dejvid and Vra\v{z}i\'{c}, Hrvoje and Ljubi\v{c}i\'{c}, \DJivo and Brumini, Gordana and Bili\'{c}-Zulle, Lidija}, year = {2005}, pages = {17-22}, keywords = {studenti medicine, medicinska edukacija, medicinska informatika, medicinski fakultet}, title = {Samoprocjena informati\v{c}kih vje\v{s}tina, znanja i va\v{z}nosti pojmova iz medicinske informatike u studenata tre\'{c}e godine studija medicine u Hrvatskoj}, keyword = {studenti medicine, medicinska edukacija, medicinska informatika, medicinski fakultet}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za medicinsku informatiku}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Tabako, Toni and Zombori, Dejvid and Vra\v{z}i\'{c}, Hrvoje and Ljubi\v{c}i\'{c}, \DJivo and Brumini, Gordana and Bili\'{c}-Zulle, Lidija}, year = {2005}, pages = {17-22}, keywords = {students of medicine, medical education, medical informatics, medical university}, title = {Self-evaluation of informatics skills, knowledge and medical informatics concepts in third year medical students in Croatia}, keyword = {students of medicine, medical education, medical informatics, medical university}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za medicinsku informatiku}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font