Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 229674

Stvarno i logičko obrazloženje predmeta povijesti kao uvjeta interaktivne komunikacije u nastavi i njezinim odgojnim aktivnostima


Balta, Ivan
Stvarno i logičko obrazloženje predmeta povijesti kao uvjeta interaktivne komunikacije u nastavi i njezinim odgojnim aktivnostima // Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima / Tatković, Nevenka (ur.).
Pula: Hrvatski pedagoško-književni zbor - Zagreb i Visoka učiteljska škola Sveučilišta u Rijeci, 2005. str. 89-103 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 229674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvarno i logičko obrazloženje predmeta povijesti kao uvjeta interaktivne komunikacije u nastavi i njezinim odgojnim aktivnostima
(History in the interactions and comunication teaching)

Autori
Balta, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima / Tatković, Nevenka - Pula : Hrvatski pedagoško-književni zbor - Zagreb i Visoka učiteljska škola Sveučilišta u Rijeci, 2005, 89-103

Skup
Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 29.05.2003. - 31.05.2003

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
interakcija; hipoteza
(interaction; teaching)

Sažetak
Interaktivna komunikacija u nastavi Povijesti svodi se na traženje i isticanje mogućih različitih stavova, tj. povijesnih hipoteza koje se sukobljavaju snagom argumenata, povijesnih činjenica (povijesnih izvora i historiografije)

Izvorni jezik
Hrvatski

Napomena
Izvorni znanstveni rad Zbornik ima oznaku: ISBN 953-7191-02-8



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ivan Balta (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Balta, Ivan
Stvarno i logičko obrazloženje predmeta povijesti kao uvjeta interaktivne komunikacije u nastavi i njezinim odgojnim aktivnostima // Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima / Tatković, Nevenka (ur.).
Pula: Hrvatski pedagoško-književni zbor - Zagreb i Visoka učiteljska škola Sveučilišta u Rijeci, 2005. str. 89-103 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Balta, I. (2005) Stvarno i logičko obrazloženje predmeta povijesti kao uvjeta interaktivne komunikacije u nastavi i njezinim odgojnim aktivnostima. U: Tatković, N. (ur.)Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima.
@article{article, author = {Balta, Ivan}, editor = {Tatkovi\'{c}, N.}, year = {2005}, pages = {89-103}, keywords = {interakcija, hipoteza}, title = {Stvarno i logi\v{c}ko obrazlo\v{z}enje predmeta povijesti kao uvjeta interaktivne komunikacije u nastavi i njezinim odgojnim aktivnostima}, keyword = {interakcija, hipoteza}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor - Zagreb i Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Balta, Ivan}, editor = {Tatkovi\'{c}, N.}, year = {2005}, pages = {89-103}, keywords = {interaction, teaching}, title = {History in the interactions and comunication teaching}, keyword = {interaction, teaching}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor - Zagreb i Visoka u\v{c}iteljska \v{s}kola Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font