Pregled bibliografske jedinice broj: 229674
Stvarno i logičko obrazloženje predmeta povijesti kao uvjeta interaktivne komunikacije u nastavi i njezinim odgojnim aktivnostima
Stvarno i logičko obrazloženje predmeta povijesti kao uvjeta interaktivne komunikacije u nastavi i njezinim odgojnim aktivnostima // Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima / Tatković, Nevenka (ur.).
Pula: Hrvatski pedagoško-književni zbor - Zagreb i Visoka učiteljska škola Sveučilišta u Rijeci, 2005. str. 89-103 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 229674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvarno i logičko obrazloženje predmeta povijesti kao uvjeta interaktivne komunikacije u nastavi i njezinim odgojnim aktivnostima
(History in the interactions and comunication teaching)
Autori
Balta, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima
/ Tatković, Nevenka - Pula : Hrvatski pedagoško-književni zbor - Zagreb i Visoka učiteljska škola Sveučilišta u Rijeci, 2005, 89-103
Skup
Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 29.05.2003. - 31.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interakcija; hipoteza
(interaction; teaching)
Sažetak
Interaktivna komunikacija u nastavi Povijesti svodi se na traženje i isticanje mogućih različitih stavova, tj. povijesnih hipoteza koje se sukobljavaju snagom argumenata, povijesnih činjenica (povijesnih izvora i historiografije)
Izvorni jezik
Hrvatski
Napomena
Izvorni znanstveni rad Zbornik ima oznaku: ISBN 953-7191-02-8