Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 229383

Elementi nove ekonomije i njihov značaj za konkurentnost uslužnih poduzeća u Hrvatskoj


Šverko, Ivan; Benazić, Dragan;
Elementi nove ekonomije i njihov značaj za konkurentnost uslužnih poduzeća u Hrvatskoj // Druga konferencija Ekonomija moderna
Zagreb, Hrvatska, 2005. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 229383 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Elementi nove ekonomije i njihov značaj za konkurentnost uslužnih poduzeća u Hrvatskoj
(Elements of New Economy and theirs significance for Croatian service companyes competitiveness.)

Autori
Šverko, Ivan ; Benazić, Dragan ;

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
Druga konferencija Ekonomija moderna

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.09.2005. - 01.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
elementi nove ekonomije; uslužna poduzeća; digitalizirane mreže; konkurencijska sposobnost; inovacija usluga; internet ekonomija
(elements of New Economy; service companyes; digital networks;)

Sažetak
Ubrzanim razvojem novih usluga u razvijenim zapadnim zemljama i razvojem novog tržišnog modela utemeljenog na digitaliziranoj informacijsko-komunikacijskoj tehnologiji omogućava se brza difuzija novih ideja i znanja koji igraju ključnu ulogu za razvoj i održanje konkurencijske sposobnosti poduzeća. Ekonomska globalizacija sve više pojačava intenzitet konkurencije i između uslužnih poduzeća gdje je primjena strategije imitacije usluga česta jer je pravna zaštita intelektualnog vlasništva - neopipljivih dobara, kao što su usluge - rijetkost. Zbog toga uslužna poduzeća u razvijenim zemljama nastoje brzom primjenom novih znanja i spoznaja, dobivenih svojim komunikacijskim umrežavanjem, ostvariti u tržišnom natjecanju određene konkurencijske prednosti i ojačati svoje sposobnosti. Praksa djelovanja uslužnih poduzeća u Hrvatskoj u ovom je dijelu, a posebno u prisutnosti elemenata moderne ekonomije, nedovoljno znanstveno spoznata. Istraživanja ovog područja na mikrorazinama, naročito malih i srednjih poduzeća, rijetka su. U takvim uvjetima nedovoljne informiranosti društvene zajednice o stanju naznačenih aktivnosti u ovom dijelu gospodarstva, očekuje se, bez dovoljnog znanstvenog utemeljenja, osiguranje povećanog gospodarskog rasta i razvoja. Zbog tako prosuđenog stanja u nas, smatra se društveno opravdanim istražiti prisutnost elemenata nove ekonomije u praksi uslužnih poduzeća Hrvatske te znanstvenoj i široj javnosti o tome ima uporište u najavi politike hrvatskih vlasti da se ostvari cilj: Hrvatska, zemlja znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je na recenziji za objavljivanje



POVEZANOST RADA


Projekti:
0145007

Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula


Citiraj ovu publikaciju:

Šverko, Ivan; Benazić, Dragan;
Elementi nove ekonomije i njihov značaj za konkurentnost uslužnih poduzeća u Hrvatskoj // Druga konferencija Ekonomija moderna
Zagreb, Hrvatska, 2005. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Šverko, I., Benazić, D. & (2005) Elementi nove ekonomije i njihov značaj za konkurentnost uslužnih poduzeća u Hrvatskoj. U: Druga konferencija Ekonomija moderna.
@article{article, author = {\v{S}verko, Ivan and Benazi\'{c}, Dragan}, year = {2005}, keywords = {elementi nove ekonomije, uslu\v{z}na poduze\'{c}a, digitalizirane mre\v{z}e, konkurencijska sposobnost, inovacija usluga, internet ekonomija}, title = {Elementi nove ekonomije i njihov zna\v{c}aj za konkurentnost uslu\v{z}nih poduze\'{c}a u Hrvatskoj}, keyword = {elementi nove ekonomije, uslu\v{z}na poduze\'{c}a, digitalizirane mre\v{z}e, konkurencijska sposobnost, inovacija usluga, internet ekonomija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}verko, Ivan and Benazi\'{c}, Dragan}, year = {2005}, keywords = {elements of New Economy, service companyes, digital networks, }, title = {Elements of New Economy and theirs significance for Croatian service companyes competitiveness.}, keyword = {elements of New Economy, service companyes, digital networks, }, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font