Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 229273

Marketinška online istraživanja usluga elektroničkog poslovanja i CRM


Šverko, Ivan;
Marketinška online istraživanja usluga elektroničkog poslovanja i CRM // Marketinške paradigme za 21.stoljeće / Kesić, T ; Ozretić Došen, Đ ; (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 229273 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinška online istraživanja usluga elektroničkog poslovanja i CRM
(On line marketinh researches of services in e-business and CRM)

Autori
Šverko, Ivan ;

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketinške paradigme za 21.stoljeće / Kesić, T ; Ozretić Došen, Đ ; - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005

Skup
Marketinške paradigme za 21.stoljeće

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
elektroničko poslovanje uslužnih poduzeća; CRM; online marketinško istraživanje u Hrvatskoj; online ispitivanje
(e-business of service providing companies; CRM; online marketing research in Croatia; online research)

Sažetak
Rast tržišta usluga elektroničkog poslovanja poduzeća usprkos određenih pojava njegovog usporavanja u odnosu na očekivanja zasigurno ima budućnost. Posebno je u podučju uslužnog sektora prisutno nastojanje da se s velikim brojem klijenata i korisnika usluga ostvare intenzivni i dugoročni odnosi. Konkurencija kojom su poduzeća izložena u novije vrijeme ponudama u Internetu ističe potrebu da se odnosi s korisnicima usluga eficijentnije koriste i da se komunikacijski odnosi s korisnicima upravljaju u okviru CRM-a. Za upravljanje odnosima s klijentima bitno da se korisnike usluga izravno i sustavno ispitituje o stavovima, preferencijama, zadovoljstvu kako bi se marketinški miks njima brže prilagođavao. Elektroničko poslovanje razvijaju i uslužna poduzeća Hrvatske. Njegova dinamika razvoja ovisi od niza činitelja. Jedan činitelj je svakako istraživanje marketinga zasnovano na Online odnosima s korisnicima usluga elektroničkog poslovanja. Zato je cilj ovog rada da se spozna pojavnost primjene Online istraživnja na ovom području u Hrvatskoj, utvrdi probleme u primjeni , razloge za eventualnu slabu primjenu. Naime, dosadađnja moguća Logfile promatranja nisu dovoljna.Potrebna su i izravna, sustavna i osebujna Online ispitivanja korisnika usluga elektroničkog poslovanja usprkos svih do sada poznatih nedostataka koja takva istraživanja sada sobom nose.Pored istraživanja odnosa s klijentima u uslužnom sektoru bitno je istraživanje i zadovoljstva zaposlenika o kojem uveliko ovisi poslovna uspješnost poduzeća na ovom dinamičnom tržištu.Zato će se dati osvrt i na ovo područje. Spoznaje će se temeljiti najprije na dostupnim sekundarnim izvorima podataka kao i na primarnim istraživanjima – Online ispitivanje - uslužnih poduzeća koja prakticiraju elektroničko poslovanje kako bi se moglo predložiti najvažnije mjere za unapređenje primjene Online istraživanja za ovo poslovno područje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0145007

Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula

Profili:

Avatar Url Ivan Šverko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šverko, Ivan;
Marketinška online istraživanja usluga elektroničkog poslovanja i CRM // Marketinške paradigme za 21.stoljeće / Kesić, T ; Ozretić Došen, Đ ; (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šverko, I. & (2005) Marketinška online istraživanja usluga elektroničkog poslovanja i CRM. U: Kesić, T., Ozretić Došen, Đ. & (ur.)Marketinške paradigme za 21.stoljeće.
@article{article, author = {\v{S}verko, Ivan}, year = {2005}, pages = {19}, keywords = {elektroni\v{c}ko poslovanje uslu\v{z}nih poduze\'{c}a, CRM, online marketin\v{s}ko istra\v{z}ivanje u Hrvatskoj, online ispitivanje}, title = {Marketin\v{s}ka online istra\v{z}ivanja usluga elektroni\v{c}kog poslovanja i CRM}, keyword = {elektroni\v{c}ko poslovanje uslu\v{z}nih poduze\'{c}a, CRM, online marketin\v{s}ko istra\v{z}ivanje u Hrvatskoj, online ispitivanje}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}verko, Ivan}, year = {2005}, pages = {19}, keywords = {e-business of service providing companies, CRM, online marketing research in Croatia, online research}, title = {On line marketinh researches of services in e-business and CRM}, keyword = {e-business of service providing companies, CRM, online marketing research in Croatia, online research}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font