Pregled bibliografske jedinice broj: 228963
Studenti predškolskoga odgoja u procesu vrednovanja/ samovrednovanja na nastavi hrvatskoga jezika
Studenti predškolskoga odgoja u procesu vrednovanja/ samovrednovanja na nastavi hrvatskoga jezika // Dijete i višejezičnost : zbornik radova sa međunarodnoga stručnoga i znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2003. Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi : zbornik radova sa međunarodnoga stručnoga i znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2004. / Vodopija, Irena (ur.)., 2006. str. 391-396
CROSBI ID: 228963 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Studenti predškolskoga odgoja u procesu vrednovanja/ samovrednovanja na nastavi hrvatskoga jezika
(Pre-school teacher trainees and assessment/self-assessment process in croatian language instruction)
Autori
Lukić, Milica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Dijete i višejezičnost : zbornik radova sa međunarodnoga stručnoga i znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2003. Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi : zbornik radova sa međunarodnoga stručnoga i znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2004.
Urednik/ci
Vodopija, Irena
Grad
Osijek
Godina
2006
Raspon stranica
391-396
ISBN
953-6965-08-9
Ključne riječi
hrvatski jezik, nastava, studenti
(croatian language, students and the education in croatian language)
Sažetak
Programski sadržaji predmeta Hrvatski jezik na prvoj godini studija predškolskoga odgoja prilagođeni su posebnim zadaćama za koje se studenti pripremaju tijekom studija: odgoj djece vrtićke / predškolske dobi i briga za njih. Kako takav posao napose zahtijeva sposobnost stvaranja i izražavanja u jeziku (posebice u okviru komunikativne i estetske njegove funkcije), prilagođenu različitim medijima (govornom, pisanom, glumačkom itd.), a s druge strane zahtijeva kompetentno poznavanje hrvatskoga standardnog jezika u svim njegovim funkcionalnim stilovima, studenti kroz kreativne radionice koje obuhvaćaju kreativno pisanje, čitanje, retoričke vježbe, glumu i sl., dakle jezičnu praksu, stječu i potvrđuju jezična znanja u procesu samovrednovanja i vrednovanja, a u duhu postavki nizozemskoga teoretičara kulture Johana Huizinge (1992) - kroz jezičnu igru. Takav se način rada pokazao kao vrlo djelotvoran metodički postupak koji nije samo unaprijedio formalna jezična znanja studenata, nego je potaknuo i razvoj kreativnosti u jeziku i onda kada je riječ o njegovoj pisanoj, i kada je riječ o njegovoj govornoj formi.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA