Pregled bibliografske jedinice broj: 22880
Stavovi učitelja prema učenicima usporenog kognitivnog razvoja i kako ih mijenjati
Stavovi učitelja prema učenicima usporenog kognitivnog razvoja i kako ih mijenjati // Kvaliteta u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Odsjek za pedagogiju Pedagoškog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 374 -384 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 22880 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja prema učenicima usporenog kognitivnog razvoja i kako ih mijenjati
(Teacher's attitudes towards the students with special needs with delayed cognitive development and how to change them.)
Autori
Kiš-Glavaš, Lelia ; Igrić, Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Odsjek za pedagogiju Pedagoškog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 1998, 374 -384
Skup
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju,Međunarodni znanstveni kolokvij
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 19.02.1998. - 20.02.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Stavovi učitelja; integracija; usporeni kognitivni razvoj; edukacija učitelja
(Teacher's attitudes; integration;delayed cognitive development;education of teachers)
Sažetak
Provedeno je ispitivanje stavova na uzorku od 194 učitelja s područja grada Zagreba i Zagrebačke županije, prema učenicima usporenog kognitivnog razvoja i njihovoj integraciji u redovne osnovne škole . Utvrđena je i struktura stavova , a rezultati generalno ukazuju na nepovoljne stavove učitelja. Jedan od učestalo ponavljanih zahtjeva ovih učitelja je potreba za dodatnom defektološkom edukacijom i stalnom pomoći stručnjaka. Seminar " Edukacija učitelja za prihvaćanje učenika s posebnim potrebama" upravo ima za cilj pozitivnu promjenu njihovih stavova , kao i povećanje razine njihove profesionalne kompetentnosti te posredno , povećanje socijalne i osobne adaptacije učenika s posebnim potrebama.
Izvorni jezik
Hrvatski