Pregled bibliografske jedinice broj: 228517
Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti
Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti // Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike
Split, Hrvatska, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 228517 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti
(Social Advertising: (Socio)semiotic Aspects)
Autori
Antulov, Sandra ; Bertoša, Mislava
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 14.05.2004. - 16.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
semiotička analiza; društvena reklama
(semiotic analysis; social advertising)
Sažetak
Socijalna je reklama jedno od sredstava za svojevrsnu edukaciju javnosti, a njezine kampanje doprinose aktualizaciji nekog društvenog pitanja. U radu se iz semiotičke perspektive analiziraju obilježja diskursa jedne socijalne reklamne kampanje. Ona se zatim promatraju u odnosu prema pretpostavci da je javnost koja prima takvu reklamnu poruku već senzibilizirana za pitanje koje je njome tematizirano.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA