Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 228517

Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti


Antulov, Sandra; Bertoša, Mislava
Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti // Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike
Split, Hrvatska, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 228517 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti
(Social Advertising: (Socio)semiotic Aspects)

Autori
Antulov, Sandra ; Bertoša, Mislava

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 14.05.2004. - 16.05.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
semiotička analiza; društvena reklama
(semiotic analysis; social advertising)

Sažetak
Socijalna je reklama jedno od sredstava za svojevrsnu edukaciju javnosti, a njezine kampanje doprinose aktualizaciji nekog društvenog pitanja. U radu se iz semiotičke perspektive analiziraju obilježja diskursa jedne socijalne reklamne kampanje. Ona se zatim promatraju u odnosu prema pretpostavci da je javnost koja prima takvu reklamnu poruku već senzibilizirana za pitanje koje je njome tematizirano.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130483

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mislava Bertoša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Antulov, Sandra; Bertoša, Mislava
Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti // Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike
Split, Hrvatska, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)
Antulov, S. & Bertoša, M. (2004) Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti. U: Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike.
@article{article, author = {Antulov, Sandra and Berto\v{s}a, Mislava}, year = {2004}, keywords = {semioti\v{c}ka analiza, dru\v{s}tvena reklama}, title = {Socijalna reklama: (socio)semioti\v{c}ki aspekti}, keyword = {semioti\v{c}ka analiza, dru\v{s}tvena reklama}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Antulov, Sandra and Berto\v{s}a, Mislava}, year = {2004}, keywords = {semiotic analysis, social advertising}, title = {Social Advertising: (Socio)semiotic Aspects}, keyword = {semiotic analysis, social advertising}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font