Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 228448

Zbirka zadataka iz pedijatrije


Boranić, Milivoj
Zbirka zadataka iz pedijatrije
Zagreb: Školska knjiga, 2004


CROSBI ID: 228448 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zbirka zadataka iz pedijatrije
(Pediatric Questions and Answers)

Autori
Boranić, Milivoj

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Školska knjiga

Grad
Zagreb

Godina
2004

Stranica
232

ISBN
953-0-31560-0

Ključne riječi
pedijatrija; test znanja; pitanja i odgovori
(pediatrics; questions and answers; self-assessment test)

Sažetak
Ova zbirka zadataka osniva se na udžbeniku Pedijatrija 4. Mardešića, izdanje Školske knjige, Zagreb, 2003. Namijenjena je studentima medicine na fakultetima na kojima je udžbenik D. Mardešića propisan kao nastavni tekst (Zagreb, Split, Rijeka, Osijek, Mostar) te će im poslužiti kao priručnik za pripremu seminara i ispita iz pedijatrije. Bit će koristan i stažistima za pripremu državnih ispita te liječnicima opće prakse i obiteljske medicine koji žele osvježiti znanje. Zadaća je zbirke potaknuti aktivno učenje. Umjesto pasivnog memoriranja gradiva iz udžbenika, čitatelj se upućuje na interakciju s udžbenikom. Naime, na pitanja iz priručnika mora tražiti odgovore u udžbeniku, a znanje stečeno čitanjem udžbenika mora primjenjivati u rješavanju pitanja iz priručnika. Zbirka se time uklapa u suvremene smjerove razvoja u medicinskoj nastavi kojima se nastoji potaknuti stjecanje sposobnosti samostalnoga i kritičkog usvajanja znanja, samostalnog rješavanja zdravstvenih i kliničkih problema, traganja za znanstveno utemeljenim činjenicama. Intelektualni izazov i zadovoljstvo točnim odgovorom dodatni su motivi koji olakšavaju učenje i čine ga zanimljivijim. Pitanja su oblikovana na četiri načina. U prvome se nudi pet tvrdnji i traži se točna (ili netočna), a u drugome se od četiri ponuđene tvrdnje traži kombinacija točnih. Razlikujući točne od prividno točnih informacija, student lakše usvaja gradivo. U pitanjima trećeg tipa navode se dvije tvrdnje koje svaka za sebe mogu biti točne ili netočne, a ako su točne, mogu ali ne moraju biti povezane. Tako se potiče logično razmišljanje i kritično usvajanje gradiva. Četvrti tip pitanja zahtijeva udruživanje ili smisleno redanje ponuđenih pojmova, što potiče aktivno služenje znanjem. U sklopu te skupine pitanja dane su i kratke simulacije kliničkih primjera iz svakodnevne prakse, s ponuđenim otvorenim odgovorima u obliku jednostavnog algoritma, što imitira rješavanje jednostavnijih kliničkih problema. Većina pitanja sastavljena je tako da pretežno sadržava pozitivnu informaciju (tj. točne konstatacije), što pomaže usvajanju korisnog znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0219111

Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb,
Medicinski fakultet, Split,
Medicinski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Milivoj Boranić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Boranić, Milivoj
Zbirka zadataka iz pedijatrije
Zagreb: Školska knjiga, 2004
Boranić, M. (2004) Zbirka zadataka iz pedijatrije. Zagreb. Školska knjiga.
@unknown{unknown, author = {Borani\'{c}, Milivoj}, year = {2004}, pages = {232}, keywords = {pedijatrija, test znanja, pitanja i odgovori}, isbn = {953-0-31560-0}, title = {Zbirka zadataka iz pedijatrije}, keyword = {pedijatrija, test znanja, pitanja i odgovori}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }
@unknown{unknown, author = {Borani\'{c}, Milivoj}, year = {2004}, pages = {232}, keywords = {pediatrics, questions and answers, self-assessment test}, isbn = {953-0-31560-0}, title = {Pediatric Questions and Answers}, keyword = {pediatrics, questions and answers, self-assessment test}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font