Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 228385

Ecologically and economically sustainable development: A research of consumers knowledge, and behavior and the role of marketing


Leko-Šimić, Mirna
Ecologically and economically sustainable development: A research of consumers knowledge, and behavior and the role of marketing // Zbornik radova VI. Međunarodne konferencije "Enterprise in Transition" / xx (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2005. str. 425-434 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 228385 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ecologically and economically sustainable development: A research of consumers knowledge, and behavior and the role of marketing
(Development: A research of consumers knowledge, and behavior and the role of marketing)

Autori
Leko-Šimić, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova VI. Međunarodne konferencije "Enterprise in Transition" / Xx - Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2005, 425-434

Skup
Enterprise in Transition

Mjesto i datum
Bol, Hrvatska; Split, Hrvatska, 2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
zaštita okoliša; komunalni otpad; marketing-aktivnosti
(xx)

Sažetak
U radu je obrađen jedan od osovnih problema zaštite okoliša koji se rješava na lokalnoj razini, a to je gospodarenje komunalnim otpadom. Na temelju primarnog istraživanja znanja, stavova i ponašanja 280 ispitanika utvrđeno je da postoji veliki raskorak između njihovih znanja, deklariranih stavova i konkretnog ponašanja vezanog uz zbrinjavanje komunalnog otpada, uz istovremeno tek sporadične marketing-napore poduzeća koji se bave zbrinjavanjem komunalnog otpada i gotovo nepostojeće marketing-aktivnosti lokalne uprave na ovom području. Upravo zato do izražaja bi u puno značajnijoj mjeri trebale doći marketing-aktivnosti, kako poduzeća koja se bave zbrinjavanjem komunalnog otpada, tako i lokalne zajednice. Sve to zajedno u skladu je sa suvremenim trendovima razvoja društvenog odgovornog marketinga gospodarskih subjekata i lokalne uprave.

Izvorni jezik
Engleski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mirna Leko-Šimić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Leko-Šimić, Mirna
Ecologically and economically sustainable development: A research of consumers knowledge, and behavior and the role of marketing // Zbornik radova VI. Međunarodne konferencije "Enterprise in Transition" / xx (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2005. str. 425-434 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Leko-Šimić, M. (2005) Ecologically and economically sustainable development: A research of consumers knowledge, and behavior and the role of marketing. U: xx (ur.)Zbornik radova VI. Međunarodne konferencije "Enterprise in Transition".
@article{article, author = {Leko-\v{S}imi\'{c}, Mirna}, year = {2005}, pages = {425-434}, keywords = {za\v{s}tita okoli\v{s}a, komunalni otpad, marketing-aktivnosti}, title = {Ecologically and economically sustainable development: A research of consumers knowledge, and behavior and the role of marketing}, keyword = {za\v{s}tita okoli\v{s}a, komunalni otpad, marketing-aktivnosti}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Bol, Hrvatska; Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Leko-\v{S}imi\'{c}, Mirna}, year = {2005}, pages = {425-434}, keywords = {xx}, title = {development: A research of consumers knowledge, and behavior and the role of marketing}, keyword = {xx}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Bol, Hrvatska; Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font