Pregled bibliografske jedinice broj: 228385
Ecologically and economically sustainable development: A research of consumers knowledge, and behavior and the role of marketing
Ecologically and economically sustainable development: A research of consumers knowledge, and behavior and the role of marketing // Zbornik radova VI. Međunarodne konferencije "Enterprise in Transition" / xx (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2005. str. 425-434 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 228385 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ecologically and economically sustainable development: A research of consumers knowledge, and behavior and the role of marketing
(Development: A research of consumers knowledge, and behavior and the role of marketing)
Autori
Leko-Šimić, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova VI. Međunarodne konferencije "Enterprise in Transition"
/ Xx - Split : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2005, 425-434
Skup
Enterprise in Transition
Mjesto i datum
Bol, Hrvatska; Split, Hrvatska, 2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
zaštita okoliša; komunalni otpad; marketing-aktivnosti
(xx)
Sažetak
U radu je obrađen jedan od osovnih problema zaštite okoliša koji se rješava na lokalnoj razini, a to je gospodarenje komunalnim otpadom. Na temelju primarnog istraživanja znanja, stavova i ponašanja 280 ispitanika utvrđeno je da postoji veliki raskorak između njihovih znanja, deklariranih stavova i konkretnog ponašanja vezanog uz zbrinjavanje komunalnog otpada, uz istovremeno tek sporadične marketing-napore poduzeća koji se bave zbrinjavanjem komunalnog otpada i gotovo nepostojeće marketing-aktivnosti lokalne uprave na ovom području. Upravo zato do izražaja bi u puno značajnijoj mjeri trebale doći marketing-aktivnosti, kako poduzeća koja se bave zbrinjavanjem komunalnog otpada, tako i lokalne zajednice. Sve to zajedno u skladu je sa suvremenim trendovima razvoja društvenog odgovornog marketinga gospodarskih subjekata i lokalne uprave.
Izvorni jezik
Engleski