Pregled bibliografske jedinice broj: 228313
Slike Giovannija Segale u Rovinju
Slike Giovannija Segale u Rovinju // Zbornik Međunarodnog znanstvenog skupa Umjetnički dodiri dviju Jadranskih obala u 17. i 18. stoljeću. Znanstveni skup u spomen na Krunu Prijatelja / Ivana Prijatelj Pavičić, Vinka Glunčić Bužančić (ur.).
Split: Književni krug Split, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 228313 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Slike Giovannija Segale u Rovinju
(Giovanni Segala's Paintings in Rovinj)
Autori
Bralić, Višnja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik Međunarodnog znanstvenog skupa Umjetnički dodiri dviju Jadranskih obala u 17. i 18. stoljeću. Znanstveni skup u spomen na Krunu Prijatelja
/ Ivana Prijatelj Pavičić, Vinka Glunčić Bužančić - Split : Književni krug Split, 2005
Skup
Umjetnički dodiri dviju Jadranskih obala u 17. i 18. stoljeću. Znastveni skup u spomen na Krunu Prijatelja
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 21.11.2003. - 22.11.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Giovanni Segala; Venecija; kasni barok; rokoko; slikarstvo; zbirka Hutterot; Rovinj
(Giovanni Segala; late baroque; rococo painting; 17th century; 18th century; collection Hutterot; Rovinj)
Sažetak
Mletačkom slikaru Giovanniju Segali (Venecija 1662. - 1717.) autorica pripisuje dvije slike iz Rovinja: veliki oval "Sv. Sebastijana liječe pobožne žene" u Zavičajnom muzeju i "Sv. Trojstvo" u župnoj zbirci, pridružujući im još nekolicinu radova koja se usporedbom oblikovnih, stilskih i tipoloških obilježja mogu povezati s istim autorom (Kronos otkriva Istinu, privatna zbirka Zagreb ; Fulvijina osveta, privatna zbirka Munchen). Karakteristična likovna rješenja ukazuju na Segalin vrlo osoban slikarski izraz, koji nastaje u razdoblju promjena stilskog jezika i isprepletanja različitih utjecaja u Veneciji krajem 17. stoljeća. Reprezentativni oval iz Muzeja pokazuje Segalino približavanje akademskoj struji chiarista premda još uvijek s odjecima tenebrosa, navješćujući slobodu rukopisa i izbor svijetlih tonova, ponekad gotovo bizarnih kromatskih rješenja, svojstvenih djelima na prijelazu i početkom 18. stoljeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti
Napomena
Zbornik je u tisku.