Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 228231

Jačanje maloprodaje: suradnja s dobavljačima i promjene institucionalne strukture


Dunković, Dario
Jačanje maloprodaje: suradnja s dobavljačima i promjene institucionalne strukture // Globalizacija i logistički menadžment / Segetlija Zdenko ; Lamza - Maronić, Maja (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005. str. 123 - 134 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 228231 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Jačanje maloprodaje: suradnja s dobavljačima i promjene institucionalne strukture
(Reinforcement of Retailing: Cooperation with Suppliers and Changes of Institutional Structure)

Autori
Dunković, Dario

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Globalizacija i logistički menadžment / Segetlija Zdenko ; Lamza - Maronić, Maja - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005, 123 - 134

Skup
Peti znanstveni kolokvij "Globalizacija i logistički menadžment"

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 14.09.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
maloprodaja; vodeći trgovci na malo; odnos s dobavljačima; institucionalne promjene maloprodaje
(retailing; leading retailers; relationship with suppliers; institutional changes of retailing)

Sažetak
Maloprodaja u zemljama EU-25 posljednjih godina jača svoj utjecaj u gospodarskoj strukturi prema kretanju udjela dodane vrijednosti u BDP-u. Njezin rast manifestira se rastom prihoda i moći vodećih trgovaca na malo. Važno je usporediti ta kretanja sa stanjem u domaćoj maloprodaji. Analiza nekih pokazatelja u referatu pokazuje da stanje zaliha kod domaćih trgovaca na malo unatoč nekim manjkavostima na tržištu ipak prati rast prodaje i da se stopa povrata na obrtni kapital stabilizirala u realnim okvirima za ovu djelatnost. Na temelju tih rezultata razmatra se kvaliteta odnosa domaćih trgovaca na malo i dobavljača. Oblikovanje prodajnih jedinica ima velik značaj za tržišni položaj maloprodaje. Zadatak je utvrditi kako promjene institucionalne maloprodajne strukture (oblici prodavaonica) mogu utjecati na prodaju i poslovnu suradnju između trgovaca na malo i dobavljača. Jačanjem pregovaračke moći i inovacijama u maloprodajnoj strukturi, vodeći trgovci na malo postižu kontrolu nad veletrgovcima i proizvođačima. Stroga referat ističe potrebu domaćih proizvođača za inovacijama u distribuciji svojih proizvoda kako bi ojačali svoj gospodarski značaj u budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je objavljen u Zborniku u studenom 2005, može se nabaviti na Ekonomskom fakultetu u Osijeku



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010015

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Dario Dunković (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Dunković, Dario
Jačanje maloprodaje: suradnja s dobavljačima i promjene institucionalne strukture // Globalizacija i logistički menadžment / Segetlija Zdenko ; Lamza - Maronić, Maja (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005. str. 123 - 134 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Dunković, D. (2005) Jačanje maloprodaje: suradnja s dobavljačima i promjene institucionalne strukture. U: Segetlija Zdenko & Lamza - Maronić, M. (ur.)Globalizacija i logistički menadžment.
@article{article, author = {Dunkovi\'{c}, Dario}, editor = {Segetlija Zdenko and Lamza - Maroni\'{c}, M.}, year = {2005}, pages = {123 - 134}, keywords = {maloprodaja, vode\'{c}i trgovci na malo, odnos s dobavlja\v{c}ima, institucionalne promjene maloprodaje}, title = {Ja\v{c}anje maloprodaje: suradnja s dobavlja\v{c}ima i promjene institucionalne strukture}, keyword = {maloprodaja, vode\'{c}i trgovci na malo, odnos s dobavlja\v{c}ima, institucionalne promjene maloprodaje}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Dunkovi\'{c}, Dario}, editor = {Segetlija Zdenko and Lamza - Maroni\'{c}, M.}, year = {2005}, pages = {123 - 134}, keywords = {retailing, leading retailers, relationship with suppliers, institutional changes of retailing}, title = {Reinforcement of Retailing: Cooperation with Suppliers and Changes of Institutional Structure}, keyword = {retailing, leading retailers, relationship with suppliers, institutional changes of retailing}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font