Pregled bibliografske jedinice broj: 228119
Odgojna strana udžbenika
Odgojna strana udžbenika, 2002. (ostalo).
CROSBI ID: 228119 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojna strana udžbenika
(Educational dimension of textbooks)
Autori
Vican, Dijana
Izvornik
Udžbenik i virtualno okruženje
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2002
Ključne riječi
udžbenik ; odgoj ; moral ; društveno neprihvatljivo ponašanje ; kriza morala ; odgojno-obrazovni sadržaji
(textbook ; education ; moral ; socially unacceptable behaviour ; moral crisis ; educational contents)
Sažetak
Školsku i izvanškolsku svakodnevnicu danas ispunjava mnoštvo događaja koji nisu pedagoški poželjni. Broj nepoželjnih i devijantnih ponašanja postaje teret škole i društva. Pedagogija se nalazi na raskrižju između društvenog proziva na kritičko stanje glede vladanja i ponašanja djece, učenika i mladeži. Od udžbenika se očekuje da postane nositelj morala koji svojom nadnaravnom snagom stavlja učitelja i učenika, odnosno odgoj u životno sudioništvo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija