Pregled bibliografske jedinice broj: 228100
Predrasude u obrazovanju odraslih
Predrasude u obrazovanju odraslih // Hrčak : glasilo Hrvatskoga čitateljskog društva, 23 (2004), 23; 14-17 (podatak o recenziji nije dostupan, stručni članak, stručni)
CROSBI ID: 228100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Predrasude u obrazovanju odraslih
(Prejuduces in adult education)
Autori
Vican, Dijana
Izvornik
Hrčak : glasilo Hrvatskoga čitateljskog društva (1331-8454) 23
(2004), 23;
14-17
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, stručni članak, stručni
Ključne riječi
pismenost; nova kulturalna pismenost; obrazovanje odraslih
(literacy; new cultural literacy; adult education)
Sažetak
Uz problem elementarne pismenosti pojavljuje se i novi problem, a to je nova vrsta opismenjavanja kao što je računalna pismenost, informacijska pismenost ili pismenost kao nova komunikacijska vještina. Potrebno sinhronizirati vrste opismenjavanja s obzirom na sveukupne društvene i kulturne promjene. Predrasude odraslih o učenju i obrazovanju sprečavaju riješavanje tehnološkog viška, otvorenost za permanentno obrazovanje i stjecanje kompetencija za življenje u suvremenom društvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija