Pregled bibliografske jedinice broj: 228013
Zajednice koje brinu - mjesto socijalnog pedagoga u prevenciji poremećaja u ponašanju u lokalnoj zajednici
Zajednice koje brinu - mjesto socijalnog pedagoga u prevenciji poremećaja u ponašanju u lokalnoj zajednici // Socijalni pedagozi - u korak s vremenom
Zagreb, 2004. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 228013 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zajednice koje brinu - mjesto socijalnog pedagoga u prevenciji poremećaja u ponašanju u lokalnoj zajednici
(Carring communities - the position of social pedagogues in community-based prevention)
Autori
Kranželić Tavra, Valentina ; Ferić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Socijalni pedagozi - u korak s vremenom
/ - Zagreb, 2004
Skup
2.hrvatski kongres socijalnih pedagoga "Socijalni pedagozi - u korak s vremenom"
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 24.10.2004. - 26.10.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
prevencija u zajednici; socijalni pedagozi; kompetentnosti
(community-based prevention; social pedagogues; competencies)
Sažetak
Znanstveni projekt “ Zajednice koje brinu kao model prevencije poremećaja u ponašanju” provodi se na 4 lokaliteta Istarske županije (Labinština, Pazinština, Poreština i Puljština) . Uz istraživački dio, projekt ima i dio razvoja zajednice unutar kojeg se provodi edukacija stručnjaka i ključnih ljudi zajednice. Osim senzibilizacije skupine koordinatora za prevencijske akcije i pružanja osnovnih znanja vezanih za prevenciju poremećaja u ponašanju, organizirane su radne skupine za područje epidemiologije, stvaranja baze podataka programa i evaluacije programa. Objedinjavanjem rezultata postignutih radom u navedenim skupinama očekuje se osmišljavanje i postavljenje modela prevencije poremećaja u ponašanju u zajednici. Poseban osvrt bit će dan na prepoznat potencijal socijalnih pedagoga za rad u nevedenim radnim skupinama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija