Pregled bibliografske jedinice broj: 227881
Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne teorije i prakse
Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne teorije i prakse, 2002. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 227881 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne teorije i prakse
(Creative thinking on educational theory and practice)
Autori
Vican, Dijana ; Žužul, Ante
Izvornik
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
2002
Ključne riječi
refleksivni učitelj ; humanistički odgoj i obrazovanje
(reflective teacher ; human education)
Sažetak
Misaonom simulacijom ciljeva ciljeva i zadataka koje učitelji, nastavnici i pedagozi prakticiraju u svojoj odgojno-obrazovnoj djelatnosti autori polaze d propitivanja realizacije obilja eksplicitnih i implicitnih ciljeva odgoja i obrazovanja čije prakticiranje proizlazi iz mišljenja, vrijednosti i odluke, samih odgojno-obrazovnih djelatnika. Prikljanjajući se teoriji da sadržaj mišljenja učitelja , nastavnika i pedagoga jest upravo ono što oni smatraju praktičnim, značilo bi da se misaonim preispitivanjem promjenljive prakse i skrupuloznom kritičkom objekcijom obnavlja teorija, ali i praksa odgoja i obrazovanja, a sasvim izvjesno i uravnoteženost, plodna uzajamnost njima inherentnih odnosa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA