Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 227636

U razredu se pomažemo


Mustapić, Maja
U razredu se pomažemo // Dijete i jezik danas / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 321-332 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 227636 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
U razredu se pomažemo
(We help each other in the classroom)

Autori
Mustapić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dijete i jezik danas / Vodopija, Irena - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006, 321-332

Skup
Dijete i jezik danas

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.11.2004. - 19.11.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
jednojezična djeca; dvojezična djeca; školsko okruženje; stavovi
(monolingual children; bilingual children; school environment; attitudes;)

Sažetak
Već je četiri godine hrvatski jezik predmet istraživanja projekta Razvoj jezika jednojezične i dvojezične djece, koji provodi Ludwig Boltzmann Institut (Beč) baveći se razvojem i međunarodnim istraživanjem školstva. Projektom se nastoji opisati jezični, kognitivno-psihološki i socioemocionalni razvoj djece kojoj je hrvatski ili materinski i jedini jezik, ili jedan od dvaju jezika. U ovome će se radu kratko opisati test i podatci dobiveni testiranjem s posebnim osvrtom na test Školsko ozračje (Schulklime). Tim se testom opisuje socioemocionalni razvoj jednojezične i višejezične djece, polaznika drugog razreda osnovnih škola. Ispitanici su popunjavali anketu dajući tako podatke o osobnim stavovima o školskoj sredini, motiviranosti, strahu od škole i novih školskih izazova. Vrednovanje odgovora pokazat će postoji li razlika u stavovima o školi među učenicima kojima je nastavni jezik u školi materinski ili drugi jezik.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0013002

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mustapić, Maja
U razredu se pomažemo // Dijete i jezik danas / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 321-332 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mustapić, M. (2006) U razredu se pomažemo. U: Vodopija, I. (ur.)Dijete i jezik danas.
@article{article, author = {Mustapi\'{c}, Maja}, editor = {Vodopija, I.}, year = {2006}, pages = {321-332}, keywords = {jednojezi\v{c}na djeca, dvojezi\v{c}na djeca, \v{s}kolsko okru\v{z}enje, stavovi}, title = {U razredu se poma\v{z}emo}, keyword = {jednojezi\v{c}na djeca, dvojezi\v{c}na djeca, \v{s}kolsko okru\v{z}enje, stavovi}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mustapi\'{c}, Maja}, editor = {Vodopija, I.}, year = {2006}, pages = {321-332}, keywords = {monolingual children, bilingual children, school environment, attitudes, }, title = {We help each other in the classroom}, keyword = {monolingual children, bilingual children, school environment, attitudes, }, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font