Pregled bibliografske jedinice broj: 227636
U razredu se pomažemo
U razredu se pomažemo // Dijete i jezik danas / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 321-332 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 227636 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
U razredu se pomažemo
(We help each other in the classroom)
Autori
Mustapić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik danas
/ Vodopija, Irena - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006, 321-332
Skup
Dijete i jezik danas
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.11.2004. - 19.11.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
jednojezična djeca; dvojezična djeca; školsko okruženje; stavovi
(monolingual children; bilingual children; school environment; attitudes;)
Sažetak
Već je četiri godine hrvatski jezik predmet istraživanja projekta Razvoj jezika jednojezične i dvojezične djece, koji provodi Ludwig Boltzmann Institut (Beč) baveći se razvojem i međunarodnim istraživanjem školstva. Projektom se nastoji opisati jezični, kognitivno-psihološki i socioemocionalni razvoj djece kojoj je hrvatski ili materinski i jedini jezik, ili jedan od dvaju jezika. U ovome će se radu kratko opisati test i podatci dobiveni testiranjem s posebnim osvrtom na test Školsko ozračje (Schulklime). Tim se testom opisuje socioemocionalni razvoj jednojezične i višejezične djece, polaznika drugog razreda osnovnih škola. Ispitanici su popunjavali anketu dajući tako podatke o osobnim stavovima o školskoj sredini, motiviranosti, strahu od škole i novih školskih izazova. Vrednovanje odgovora pokazat će postoji li razlika u stavovima o školi među učenicima kojima je nastavni jezik u školi materinski ili drugi jezik.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija