Pregled bibliografske jedinice broj: 22756
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja // Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 469 - 482. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 22756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja
(The teacher as a factor of quality in education of students with delayed cognitive development)
Autori
Stančić, Zrinjka ; Ivančić, Đurđica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999, 469 - 482.
Skup
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 25.03.1999. - 26.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
prilagođeni programi;usporeni kognitivni razvoj; uloga učitelja;Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama
(individual education programs;teacher's role;delayed kognitive development; The Croatian Association for professional help to children with special needs)
Sažetak
U kreiranju prilagođenih programa ključna je uloga učitelja ili predmetnih nastavnika koji urazrednom odjelu imaju učenika s posebnim potrebama ,odnosno učenika usporenog kognitivnog razvoja .Pri kvalitetnoj izradi prilagođenih programa potrebno je slijediti određana temeljna pitanja: u kojim nastavnim predmetima postoje odstupanja , kojim su razvojnim teškoćama uvjetovana ,kako se teškoće manifestiraju u nastavnom radu te koji su prikladni didaktičko-metodički pristupi u radu. Kako bi se što uspješnije ostvario prilagođeni program i optimalno organizirao edukacijski proces za učenika usporenog kognitivnog razvoja ,potrebno je sve njegove dijelove uskladiti s postojećim sposobnostima i teškoćama. Time će im se omogućiti uspješnost u svladavanju programskih sadržaja i zadovoljavanje emocionalnih i socijalnih potreba.Iz navedenog proizlazi da je upravo učitelj neizostavni čimbenih kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja .Učiteljima je u njihovim nastojanjima potrebno osigurati podršku stručnih službi škole i redovitu pomoć stručnjaka edukacijskih rehabilitatora odgovarajućeg usmjerenja kao i postojećih udruga. Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama osnovana je upravo s namjerom profesionalne i organizacijske podrške svim subjektima edukacijske integracije-učiteljima,učenicima, roditeljima i dr.
Izvorni jezik
Hrvatski