Pregled bibliografske jedinice broj: 22746
Kontroling- Upravljanje poslovnim rezultatom
Kontroling- Upravljanje poslovnim rezultatom / - (ur.).
Opatija: Zambelli, Rijeka, 1998
CROSBI ID: 22746 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kontroling- Upravljanje poslovnim rezultatom
(Controlling- Management of Business Rezult)
Autori
Avelini Holjevac, Ivanka
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Zambelli, Rijeka
Grad
Opatija
Godina
1998
Stranica
478
ISBN
953-6198-15-0
Ključne riječi
upravljačka kontrola; analiza poslovanja; metode i tehnike analize poslovanja; hotelski standardi; upravljanje potpunom kvalitetom; planiranje; kadrovi; imovina; troškovi poslovanja; poslovni rezultat; poslovna uspješnost; efikasnost upravljanja
(controlling; business analysis; methods and techniques of business analyses; hotel's standards; TQM; planning; human resources; assets; costs; business result; business success; efficiency of management)
Sažetak
U knjizi se ukazuje na smisao kontrolinga kao koncepcije i prakse upravljanja poduzećem. Naglašava se da je to posljedica suvremenih, turbolentnih i vrlo složenih uvjeta poslovanja kao i odgovor na teškoće koje su se javile u tradicionalnom pristupu rješavanja upravljačkih problema. U knjizi se obrađuju tematski sadržaji kakvi se gotovo podjednako javljaju u svim poduzećima pri čemu se posebnosti hotelijerstva ističu primjerima raščlanjujući problematiku od "općeg" prema "posebnom". Jedna od tih posebnosti u hotelijerstvu su hotelski standardi kao sredstvo kontrolinga i pretpostavka uspješnog poslovanja. Uz pregled vrsti hotelskih standarda ukazano je na povezanost i interaktivnost standarda s kvalitetom hotelskih usluga, racionalizacijom poslovanja i menedžmentom u hotelu. Obrađujući kadrovske resurse traži se način kako pronaći, osposobiti i stimulirati dobre radnike. Tu se ukazuje na kadrovske posebnosti u hotelijerstvu, na specifičnosti rada, važnost kadrovske politike i odnos prema kadrovima, upućujući na odgovarajuće analize i načine ocjenjivanja strukture kadrova. Poznavajući problematiku troškova, složenost poslovnih procesa i važnost odnosa prema imovini u hotelijerstvu ukazuje se na potrebu stalnog praćenja i racionaliziranja kako troškova poslovanja, tako i imovine, pojedinih poslovnih procesa i funkcija. U knjizi je predočen način kako doći do željenog poslovnog uspjeha hotela i kako mjeriti i ocijenjivati uspješnost poslovnja i poslovnih rezultata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
116002
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija