Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 227411

Uloga medija u zaštiti okoliša


Bušelić, Marija; Križman Pavlović, Danijela
Uloga medija u zaštiti okoliša // Marketinške paradigme za 21.stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 67-68 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 227411 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga medija u zaštiti okoliša
(A role of media in the environmental protection)

Autori
Bušelić, Marija ; Križman Pavlović, Danijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Marketinške paradigme za 21.stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005, 67-68

Skup
XIX.Kongres CROMAR-a: Marketinške paradigme za 21.stoljeće

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
ekološka informiranost; mediji; zaštita okoliša; Republika Hrvatska
(ecological awareness; media; environmental protection; Republic of Croatia)

Sažetak
Cilj rada je ukazati na ulogu koju mediji trebaju imati u zaštiti okoliša. U tu svrhu obrađeni su izvori i metode mjerenja ekološke informiranosti javnosti te je analizirano dosadašnje ekološko informiranje svjetske javnosti putem medija i posebice stanovništva Jugoistočne Europe, čije su se zemlje u posljednjih 15-ak godina našle u procesu društvene i gospodarske tranzicije. Također, provedeno je istraživanje stavova stanovnika o medijskoj ekološkoj sceni u Republici Hrvatskoj kao i o utjecaju hrvatskih medija na proekološko ponašanje stanovnika. Rezultati istraživanja ukazuju na to da se hrvatski mediji marginalno bave obradom ekoloških tema te da je pritom njihovo djelovanje uglavnom reaktivno, tj. da se ekološke teme obrađuju u slučaju većih ekoloških incidenata i da im se tada pridaje senzacionalistički karakter. Na vlasnicima medija i uređivačima programske politike je odluka o davanju većeg medijskog prostora ekološkim temama i ispravnom pristupu njihovoj obradi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0145006

Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula


Citiraj ovu publikaciju:

Bušelić, Marija; Križman Pavlović, Danijela
Uloga medija u zaštiti okoliša // Marketinške paradigme za 21.stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 67-68 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Bušelić, M. & Križman Pavlović, D. (2005) Uloga medija u zaštiti okoliša. U: Kesić, T. & Ozretić Došen, Đ. (ur.)Marketinške paradigme za 21.stoljeće.
@article{article, author = {Bu\v{s}eli\'{c}, Marija and Kri\v{z}man Pavlovi\'{c}, Danijela}, year = {2005}, pages = {67-68}, keywords = {ekolo\v{s}ka informiranost, mediji, za\v{s}tita okoli\v{s}a, Republika Hrvatska}, title = {Uloga medija u za\v{s}titi okoli\v{s}a}, keyword = {ekolo\v{s}ka informiranost, mediji, za\v{s}tita okoli\v{s}a, Republika Hrvatska}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bu\v{s}eli\'{c}, Marija and Kri\v{z}man Pavlovi\'{c}, Danijela}, year = {2005}, pages = {67-68}, keywords = {ecological awareness, media, environmental protection, Republic of Croatia}, title = {A role of media in the environmental protection}, keyword = {ecological awareness, media, environmental protection, Republic of Croatia}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font