Pregled bibliografske jedinice broj: 227411
Uloga medija u zaštiti okoliša
Uloga medija u zaštiti okoliša // Marketinške paradigme za 21.stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 67-68 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 227411 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga medija u zaštiti okoliša
(A role of media in the environmental protection)
Autori
Bušelić, Marija ; Križman Pavlović, Danijela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Marketinške paradigme za 21.stoljeće
/ Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005, 67-68
Skup
XIX.Kongres CROMAR-a: Marketinške paradigme za 21.stoljeće
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ekološka informiranost; mediji; zaštita okoliša; Republika Hrvatska
(ecological awareness; media; environmental protection; Republic of Croatia)
Sažetak
Cilj rada je ukazati na ulogu koju mediji trebaju imati u zaštiti okoliša. U tu svrhu obrađeni su izvori i metode mjerenja ekološke informiranosti javnosti te je analizirano dosadašnje ekološko informiranje svjetske javnosti putem medija i posebice stanovništva Jugoistočne Europe, čije su se zemlje u posljednjih 15-ak godina našle u procesu društvene i gospodarske tranzicije. Također, provedeno je istraživanje stavova stanovnika o medijskoj ekološkoj sceni u Republici Hrvatskoj kao i o utjecaju hrvatskih medija na proekološko ponašanje stanovnika. Rezultati istraživanja ukazuju na to da se hrvatski mediji marginalno bave obradom ekoloških tema te da je pritom njihovo djelovanje uglavnom reaktivno, tj. da se ekološke teme obrađuju u slučaju većih ekoloških incidenata i da im se tada pridaje senzacionalistički karakter. Na vlasnicima medija i uređivačima programske politike je odluka o davanju većeg medijskog prostora ekološkim temama i ispravnom pristupu njihovoj obradi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0145006
Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula
Profili:
Danijela Križman Pavlović
(autor)