Pregled bibliografske jedinice broj: 227262
Promjena uloge učitelja na kraju 20.stoljeća- novi izazovi za budućnost
Promjena uloge učitelja na kraju 20.stoljeća- novi izazovi za budućnost // S Vama- polugodišnjak Hrvatske udruge za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama-IDEM, 1 (2004), 26-32 (podatak o recenziji nije dostupan, prijevod, stručni)
CROSBI ID: 227262 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promjena uloge učitelja na kraju 20.stoljeća- novi izazovi za budućnost
(The Transformation of the Teacher's Role at the end of the Twntiwth Century: new challanges for the future)
Autori
Cvitković, Daniela ; Wagner Jakab, Ana
Izvornik
S Vama- polugodišnjak Hrvatske udruge za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama-IDEM (1334-9058) 1
(2004);
26-32
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prijevod, stručni
Ključne riječi
učitelj; uloga; školovanje
(teacher; role; education)
Sažetak
Postizanje visokog standarda školovanja u današnjim uvjetima velik je stručni i organizacijski izazov koji zahtjeva puno kreativnosti. Učitelji danas ne poučavaju elitu nego i heterogenu grupu djece i ne mogu očekivati kolektivno postignuće nego moraju učenicima pristupiti na fleksibilan i individualiziran način. Izdvojena su dvanaest pokazatelja promjene odgojno-obrazovnog sustava koji predstavljaju izazov učiteljima danas
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija