Pregled bibliografske jedinice broj: 226777
Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem
Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 226777 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem
(Interactive marketing communication as a factor of relationship personalization with consumers)
Autori
Vlašić, Goran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.10
Godina
2005
Stranica
303
Mentor
Kesić, Tanja
Ključne riječi
interaktivnost; marketing; marketinška komuniakacija; marketing odnosa; personalizacija; mediji
(interactivity; marketing; marketing communication; relationship marketing; perosnalization; media)
Sažetak
U radu je obrađeno područje interaktivne marketinške komunikacije - uključujući područja, medije i tehnologije koje ono obuhvaća. Također, obrađena je i personalizacija odnosa kao novi trend u marketingu odnosa, te uspostavljen odnos između interaktivnosti marketinške komunikacije i personalizacije odnosa s potrošačem. Na kraju je dat pregled rezultata istraživanja i model uspješne interaktivne marketinške komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je moguće dobiti u elektronskom obliku ukoliko se poašalje e-mail na gvlasic@efzg.hr