Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 226777

Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem


Vlašić, Goran
Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 226777 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem
(Interactive marketing communication as a factor of relationship personalization with consumers)

Autori
Vlašić, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.10

Godina
2005

Stranica
303

Mentor
Kesić, Tanja

Ključne riječi
interaktivnost; marketing; marketinška komuniakacija; marketing odnosa; personalizacija; mediji
(interactivity; marketing; marketing communication; relationship marketing; perosnalization; media)

Sažetak
U radu je obrađeno područje interaktivne marketinške komunikacije - uključujući područja, medije i tehnologije koje ono obuhvaća. Također, obrađena je i personalizacija odnosa kao novi trend u marketingu odnosa, te uspostavljen odnos između interaktivnosti marketinške komunikacije i personalizacije odnosa s potrošačem. Na kraju je dat pregled rezultata istraživanja i model uspješne interaktivne marketinške komunikacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je moguće dobiti u elektronskom obliku ukoliko se poašalje e-mail na gvlasic@efzg.hr



POVEZANOST RADA


Projekti:
0067020

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Kesić (mentor)

Avatar Url Goran Vlašić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vlašić, Goran
Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Vlašić, G. (2005) 'Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vla\v{s}i\'{c}, Goran}, year = {2005}, pages = {303}, keywords = {interaktivnost, marketing, marketin\v{s}ka komuniakacija, marketing odnosa, personalizacija, mediji}, title = {Interaktivna marketin\v{s}ka komunikacija kao \v{c}imbenik personalizacije odnosa s potro\v{s}a\v{c}em}, keyword = {interaktivnost, marketing, marketin\v{s}ka komuniakacija, marketing odnosa, personalizacija, mediji}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vla\v{s}i\'{c}, Goran}, year = {2005}, pages = {303}, keywords = {interactivity, marketing, marketing communication, relationship marketing, perosnalization, media}, title = {Interactive marketing communication as a factor of relationship personalization with consumers}, keyword = {interactivity, marketing, marketing communication, relationship marketing, perosnalization, media}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font