Pregled bibliografske jedinice broj: 225814
Stanje, konkurentnost i mogućnosti unapeđenja turističke ponude Baške i Kvarnera
Stanje, konkurentnost i mogućnosti unapeđenja turističke ponude Baške i Kvarnera // Zbornik radova "Turizam Baške - gospodarska orijentacija i sudbina" / Cerović, Zdenko (ur.).
Opatija : Baška: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2005. str. 23 - 44 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 225814 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stanje, konkurentnost i mogućnosti unapeđenja turističke ponude Baške i Kvarnera
(Condition, competitiveness and possibility of promotion the tourism offer of Baška and Kvarner)
Autori
Peršić, Milena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova "Turizam Baške - gospodarska orijentacija i sudbina"
/ Cerović, Zdenko - Opatija : Baška : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2005, 23 - 44
Skup
Okrugli stol "Turizam Baške - gospodarska orijentacija i sudbina"
Mjesto i datum
Baška, Hrvatska, 16.06.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
destinacijski menadžment; kvaliteta; Baška; qualitest; Balanced Scorecard (BSC)
(destination management; quality; Baška; qualitest; Balanced Scorecard (BSC))
Sažetak
Ocjena stanja turističke ponude turističke destinacije Baška u okviru ukupne ponude turističke destinacije Kvarner, temelji se na rezultatima istraživanja provedenih u okviru projekata "Glavni plan razvoja turizma Primorsko goranske županije" i "Turistička regionalizacija u globalnim procesima". U ocjeni konkurentnosti i mogućnosti unapređenja turističke ponude Baške u okviru Kvarnera, traženi su odgovori na pitanje tko, što i kako? Na pitanje "tko", obrazložena je uloga destinacijskog menadžmenta u novim uvjetima upravljanja turističkom destinacijom po načelima korporacijskog upravljanja. Na pitanje "što" ukazano je na mogućnosti unapređenja dostignutog stupnja razvoja turističke ponude na način da se slijede trendovi na ciljnom tržištu i uvažavaju specifičnosti destinacije, koja se mora razvijati u pravcu osiguranja integralne kvalitete destinacije. Na pitanje "kako" obrazložena su polazišta za pripremu relevantnih informacija za donošenje strateških poslovnih odluka, a to su upravljački instrumenti za strateško upravljanje s posebnim naglaskom na primjenu bilance postignuća (Balanced Scorecard - BSC) i instrumentarija za ocjenu kvalitete koji se na razini EU koristi pod nazivom Qualitest.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116003
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Milena Peršić
(autor)